Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua kartellaan?

Vierailija
25.02.2017 |

Meillä oli töissä kokous ja ennen kokousta olin ensimmäisenä paikalla ja myöhemmin kun ihmisiä tuli paikalle niin muodostivat ryhmiä keskenään mutta kukaan ei tullut juttelemaan minulle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syrjäänvetäytyvä, mutta et itse huomaa sitä? Seisot pikkuisen muita kauempana? Et katso silmiin? Puhut lyhyin lausein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko syrjäänvetäytyvä, mutta et itse huomaa sitä? Seisot pikkuisen muita kauempana? Et katso silmiin? Puhut lyhyin lausein?

joo olen.. :(

Vierailija
4/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo olen.. :(

Jos olet ap, niin huomaatko kuinka nytkin tuo lyhyt vastauksesi antaa tylyn vaikutelman ja tyrehdyttää keskustelun? Minäkään en enää jatkanut vastaamista keskustelun ilosta, vaan ihan vain siksi, että koin vastuukseni sanoa vielä jotain, kun kerran olin kysynyt tuosta syrjäänvetäytyvyydestä.

Vierailija
5/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka päivä töissä samaa. Jos menen kahvihuoneeseen ekana, kukaan ei istu minun viereen. Jos tulen myöhemmin ja sanon huomenet, kukaan ei vastaa. Kukaan ei huomaa. En tiedä puhunko liian hiljaa tai olenko vain niin tylsä ja väritön. Sen tiedän, että en haise, sen takia ei kartella.

Vierailija
6/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen se keskustelu tyrehtyi. Sun kohdalla vastavuoroisuus ei toimi. Et tuo mitään keskusteluun. Työkaverisi tietävät sen eivätkä jaksa enää yrittää. Miksi pitäisikään, kun tyhjän saa pyytämättäkin.

Tosi karua kuultavaa. Olen pahoillani. Mutta kun kerran asiaa kysyit, niin oletan, että halusit saada vastauksen.