työpaikallani on lääkäri, kehtaanko mennä hänen yksityisvastaanotolle?
Kun lääkäri tuli töihin, nimi oli tuttu. Oli hilkulla etten pari vuotta sitten tilannut jo aikaa.
Kehtaanko mennä sen vastaanotolle?
Kommentit (9)
Tietysti. Jos taas on gyne, niin kokisin henkilökohtaisesti vähän epämiellyttävänä. Jos sinua ei kuitenkaan haittaa vaikka olisi gyne, niin senkus menet.
Vierailija kirjoitti:
Et
Ja miksi en? Lääkäri lopettaa kohta ja siirtyy muualle töihin.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Jos taas on gyne, niin kokisin henkilökohtaisesti vähän epämiellyttävänä. Jos sinua ei kuitenkaan haittaa vaikka olisi gyne, niin senkus menet.
Ei oo gyne.
Kyllä minä olen käynyt työkaverilääkärin (terveyskeskus) yksityisvastaanotolla. Työkavereita ollaan oltu jo parinkymmenen vuoden ajalta.
itsekin terveyskeskuslääkäri
Kyllä olen käynyt meidän tiimin lääkärin yksityisvastaanotolla. Kiva mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen käynyt työkaverilääkärin (terveyskeskus) yksityisvastaanotolla. Työkavereita ollaan oltu jo parinkymmenen vuoden ajalta.
Miksi lääkäri menee toisen lääkärin vastaanotolle, kun voi helposti hankkia lääkkeet itsekin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lääkäri menee toisen lääkärin vastaanotolle, kun voi helposti hankkia lääkkeet itsekin ?
Ihan samaa mieltä. Näppärästihän sitä tutkii korvansa, tekee polvipunktion ja ottaa papa-näyteen itseltään. Lapsettomuushoidot ja psykoterapia onnistuvat kyllä omin päinkin eikä tule kuluja lääkärillä käynnistä.
Tottakai. Silloin tulet selkeästi potilaaksi ja saat potilaan kohtelun.
Paljon mieluummin, kuin että hoidatat itsesi ovensuussa ja kahvihuoneessa, niin kun meidän työpaikan hoitajat yrittävät.
Et