Haluaisin pieraista miehen suuhun
Kommentit (18)
Kuulostaa kyllä ihanalta. Se oli rakkaudenosoitus ja kunnioitusta toista kohtaan. Näitä ei koulussa ihmisenbiologiassa käsitelty. Meillä on tapana antaa illalla ennen nukkumaan menoa suklainen kielisuudelma ja joskus tulee suklainenkin aivastus. Viikonloppuisin usein myös dippaillaan ja katsellaa jotain hyvää elokuvaa, kuten Neljät häät ja viidet hautajaiset jne... Tää on vasta esileikkiä. Kun kiima iskee, niin ei voi muuta kunnulostaa lateksipatjalle ja piehtaroida
ulosteissa......ääh..mittarimato nostaa jo päätää. Mitäs muut? Olisiko kiinnostusta kokeilla? Olen hyvätapainen, komea..myös pyllystä. Ottaisitko paketin vastaa? Kunnioituksella. Jaska-Hyvinkää.
mulla kävi noin livenä. nainen kokeili facesittinkiä ja juuri kun nuolaisi peppureikää niin paukautti pierun joka tuli suun kautta nenästä ulos paskan kera. en nuollut toista kertaa
Haluaisin pieraista miehen suuhun Niin että vähän kakkaa menee sinne myös!
No mikä estää? Meillä vaimosta on äärimmäisen hauskaa piereskellä märkiä pieruja naamalleni ja nauraa päälle räkäisesti. Houkuttelee minut seksissä tuohon, että "olis ihanaa, jos voisit vähän suukotella peppuani!" Molemmat tykkäävät omalla tavallaan.
Tahtoisin jonkun kauniin naisen käyttävän minua pyttynä myös isompiin asioihin
Siitä vaan etsimään miestä, jota tuollainen kiinnostaa.
Milloin vain saisit tehdä tuon minulle suklaan kanssa
kertoo hyvin nykyaikuisen tason kirjoitella tänne yltäkylläisellä vapaa-ajalla...
Tarjoudun mielelläni vapaaehtoiseksi, olisi kiihottavaa kun syöttäisit minulle kakkaasi.
Haluan että piäret munkin suuhun!
Miehet esiintyy naisina tyypillistä extremejutuille palstal
Seksin uusi hieno suuntaus. Hienot nautinnot.
567 kirjoitti:
Miehet esiintyy naisina tyypillistä extremejutuille palstal
Palstalla naisena esiintyminen onkin aika extreme
Haluaisin dumpata miehen suuhun pierevän naisen suohon, mutta vaikea löytää tällaisia naisia.
Pierut pönttöön alapesulle ja sit vaikka hmmmm.. N 60 v.
Saisiko syödä sinun käyttämääsi vessapaperia jälkeenpäin?