Mitä uudella mersulla ajava ihminen tekee Lidlissä?
Tulin tänään vähän normaalia aikaisemmin töistä kotiin ja näin, kun naapurin rouva nosteli Lidlin kasseja autostaan. Eipä taida olla heillä ihan niin paljon rahaa kuin koittavat muille viestittää, jos Lidlissä pitää käydä. Koitti selvästi nolona luikkia äkkiä piiloon Lidlin kasseineen kun näki minun kaartavan pihaan hah hah!:D
Kommentit (14)
Ostaa ruokaa?
Minä törmäsin Lidlin alenurkassa usein entiseen pomooni. Mies on ylilääkäri ja miljonääri.
Minä olen nähnyt usein Lidlin parkkipaikalla mm. Audeja, Bemareita, Mersuja. Yhtä usein siellä näkyy Nissania, Toyotaa ja Skodaa.
Se tykkää saksalaisista tuotteista.
Siitä Kånken-hullusta tullut Lidl-hullu ja nyt availee urakalla Lidl-ketjuja tänne?!?!
Mitä dacialla ajava tekee stcokkalla? Luulisi että tokmanni olisi oikeampi vaihtoehto.
Minä olen nähnyt, kun leipäjonosta haetaan kassikaupalla leipiä ja nurkan takana kassit nostetaan mersun konttiin.
Ei tainnu leivät mennä omaan käyttöön. Rotua ei voi mainita.
On ostanut ylihintaisen esittämisauton, niin pitää hakea halvalla ruokaa.
Pitää niiden rikkaidenkin syödä, usko pois vain! Mukava kulkupeli auttaa taas ostosten tuomisessa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänään vähän normaalia aikaisemmin töistä kotiin ja näin, kun naapurin rouva nosteli Lidlin kasseja autostaan. Eipä taida olla heillä ihan niin paljon rahaa kuin koittavat muille viestittää, jos Lidlissä pitää käydä. Koitti selvästi nolona luikkia äkkiä piiloon Lidlin kasseineen kun näki minun kaartavan pihaan hah hah!:D
Et oo tosissasssh. Mutta mitä mersuihmisiin tulee niin he ovat piheintä porukkaa autoilijoista siksi heillä on varaa ostaa se uusi mersu. Ei esimerkiksi kukaan muu käy rengasliikkeen käyttettyjä renkaita penkomassa kuin mersukuskit.
Lidlissä on fiksuja asiakkaita. Tajuaa pistää kapulan oman ostosten perään lähes kaikki.
Se on vaan fiksua käydä Lidlissä. Riittää rahat parempaan autoonkin.
Ostaa ruokaa ?