Suomi ostaa aseita kuin viimeistä päivää
Nyt vastatykistötutkia nopeutetulla aikataululla.
http://yle.fi/uutiset/3-9399420
Trumpin valinta ja natohaaveiden kaatuminen pisti vipinää. Jos natohaave kaikesta huolimatta olisi elossa myös Trumpin aikana, eikä meitä olisi asemoitu Venäjän etupiiriin, niin kalusto voitelisi natoon liittymistä.
Kommentit (6)
Ei tosta nyt saa mitään selvää. Venäjän perseily on se heräte eikä mikään trumpetti.
Voisiko Sipilän hallitus sanoutua irti Ottawan miinakieltosopimuksesta. Ei tunnu Sipilää muutkaan aiemmat sopimukset pidättelevän.
Kansalaisaloite miinasopimuksesta irrottautumisesta? Kuka ehtii? Allekirjoitan varmasti.
...käytössä vuonna 2020.
Se kiireellisyydestä. Ja tietenkään Trumpilla ei ole tämän kanssa tekoa, tuon valmistelu on aloitettu jo paljon ennen hänen valintaa.
Se on varmaan mun syy. Mä olen tänne kirjoittanut, että meillä pitää olla oma puolustus kunnossa. Ettei meitä auta Venäjä, Nato eikä Ruotsikaan. Noi poliitikot nimittäin kävivät puolustusyhteistyötunnusteluja Ruotsin kanssa ja Ruotsi sanoi ei. Muistatteko?
Nyt ne turvautuu sitten siihen omaan puolustusvalmiuteen niinkuin mä käskin. Mikä onkin kaikkein järkevintä.
Vierailija kirjoitti:
...käytössä vuonna 2020.
Se kiireellisyydestä. Ja tietenkään Trumpilla ei ole tämän kanssa tekoa, tuon valmistelu on aloitettu jo paljon ennen hänen valintaa.
Ostaa "nopeutetulla aikataululla".
Lisäksi käyettyä tykistöä Etelä-Koreasta. Lisäksi optio lisäostoihin.
Suomi haalii edullista rautaa mitä on tarjolla kun Trump tuli ja yllätti Suomen housut kintuissa.
Yksi twiitti Trumpilta ja ollaan venäjän etupiiriä!
Jep. Putinin suunnitelmissa on aloittaa täysmittainen hyökkäys kesällä, eli meillä pitää olla puolustus kunnossa.