Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v unenmäärästä. Nukkuuko lapseni liikaa?

Vierailija
24.02.2017 |

Yöllä nukkuu putkeen 12-13h. Päiväunia nukkui eilen ulkona rattaissa 4h.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako kovaa vauhtia? Ystäväni lapsi, jolla oli hurja kasvuvauhti päällä myös nukkui tosi paljon.

Vierailija
2/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut nyt mitään kasvupyrähdystä. Samat vaatteet mennyt pitkään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko aina paljon? Voi olla tulossa kipeäksi tai sitten muuten vaan kasvussa vaihe kun tarvii paljon unta.

Vierailija
4/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yöunet 9-10h, aamu-unet n. 1h ja päikkärit 1-1,5h. Poika 1v2kk.

Vierailija
5/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 1v 4kk ikäinen nukkuu 20-07 ja parin kolmen tunnin päikkärit. Joskus jättää päikkärit väliin jos ei malta nukkua.

Vierailija
6/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut aina hyvin ja tosiaan pitkiä pätkiä. Vastasyntyneenäkin nukkui sen 4h aina putkeen syöttöjen välissä. Ei ole öisin heräillyt, kuin kipeänä/syömään.

Nyt nuo 4h päiväunet ihmetytti. Nukkui siis klo 13-17. Ke-to yönä nukkui klo 21-9.30 ja eilen meni nukkumaan klo 21 ja nukkuu edelleen.

Ap

Vierailija
7/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pari kuukautta sitten oma lapseni nukkui suurinpiirten yhtä paljon, mutta sitten yhtäkkiä ei tarvinnutkaan niin paljoa unta ja päikkäreiden määrä väheni. Nyt puolitoista vuotias nukkuu yöllä 12-13 h ja päivällä n. 1.5 h.

Saattaa myös valvoskella aamuyöllä tai päikkäreiden aikaan hetkittäin, välillä yöllä kuuluu iloista höpötystä mutta sitten lapsi taas nukahtaa, voihan olla ettei sinukaan lapsesi ihan niin paljoa nuku kuin miltä vaikuttaa?

Vierailija
8/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee noita megapäikkäreitä.

Jos lapsi on hereillä ollessaan virkeä, syö normaalisti ja puuhailee normaalisti, en näkisi hyväunisuutta ongelmana.

Aivot kehittyvät nimenomaan nukkuessa, lapsestasi saattaa tulla hirmu fiksu siis :)

Vierailija
9/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukku7 2,5 vuotiaaksi öisin 12 h ja päivisin 2-3 h päikkärit. Nyt 3 v hurjan pitkä ja nukkuu öisin 10-12 h, päivisin 2 h

Eivät oo ollu neuvolassa huolissaan.

Tosin av-palsta diagnosoi lapseni tylsäksi, jonka kans ei voi tehdä mitään kun nukkuu vaan :D

Ihan aktiivista elämää ollaan kuitenkin vietetty kyläillen ja omiinkin harrastuksiin jää kivasti aikaa ja parisuhteelle iltaisin.

Vierailija
10/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välillä taas mietin, että nukkuuko mun 6kk vauva liian vähän. Tuntuu, että muut vauvat ja taaperot vetelee kellon ympäri yöunia ja nukkuvat vielä useamman tunnin päiväunia. Mun vauva nukkuu öisin noin klo 23.00-07.30 eli reilu 8h. Päivällä nukkuu noin kolmet päiväunet, joista kahdet ovat noin 30min ja yhdet noin 1-2h. Olen ajatellut, että kenties on vain vähäuninen, koska on kuitenkin hereillä ollessaan hyväntuulinen. Vai kuulostaako kummalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi