Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kuvalehden Ville Pernaa jäi kiinni ala-arvoisesta tempusta ja sai huomautuksen

Vierailija
23.02.2017 |

Vähän kuin sapatinpitoa missä automaatti tekee kielletyn työn. Pernaa tarjosi keskellä yötä Jääskeläiselle mahdollisuutta kommentoida itseään koskevaa juttua. Villen mukaan lain muotoseikka tuli toteutettua :) Ihmiset nyt sattuvat nukkkumaan yöllä!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702232200075659_uu.shtml

YLE:ltä lähteneet toimittajat löytää varmaan kodin Pernaan alaisuudesta. Ainakin ajatusmaailma ja "oikeus"taju on samanlaise, kaikki koiruudet sallittuja :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Perseessä, anteeksi Pernaassa , ona aina ollut jotain todella vastenmielistä

Vierailija
2/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Ylen juttu sai vapauttavan. Siitähän sipulipipuli suuttui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivalehti kalastelee samoilla vesillä kuin Hymy, mutta tekee sen huonommin.

Vierailija
4/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitkö tyhmää? Ylen huomautus olisi kohdistunut päätoimittaja Jääskeläiselle, koska valeuutisen suoltaneet toimittajat ovat nykyään Kuivalehdessä.

Vierailija
5/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvalehti oli joskus laadukkaan lehden maineessa. Kaikki näköjään muuttuu.

Vierailija
6/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikitkö tyhmää? Ylen huomautus olisi kohdistunut päätoimittaja Jääskeläiselle, koska valeuutisen suoltaneet toimittajat ovat nykyään Kuivalehdessä.

No eiköhän kaikki sen tiedä että huomautuksen todellinen kohde olisi ollut toimittaja, eikä pomo joka esti uutisen jatkon. Mutta eipä tullut huomautusta.

Vierailija
7/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstakepuli taas Sipilää puolustamassa.

Vierailija
8/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassari vielä puolustelee. :D

Vierailija
9/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraa kalkkia Kansan Uutisten kestotilaajille. Ensin tuli pataan oikeuskanslerilta ja nyt jsn:ltä. Persuministeritkään eivät provosoituneet ajojahdeista. Mitäs nyt keksitte?

Vierailija
10/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Ville Spermaa ole kokoomuslainen?

Vierailija
11/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä yllätys.. Mun fb-kavereista Sipilää vastaan mölisivät läski keravalainen punikki ja tukien varassa elävä luuseri. :D

Vierailija
12/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääskeläisen sanoo oman mielipiteensä ja YLE:n linjan.

http://yle.fi/uutiset/3-9476600

Jääskeläinen on tosi fiksu äijä.

Vierailija
13/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse asiassa ymmärrä tuota Jsn-päätöstä. Suomen Kuvalehden juttuhan julkaistiin vain verkossa, eivätkä nämä verkkojutut ole tarkoitettu miksikään "viimeiseksi sanaksi". Jääskeläinen olisi varmasti saanut näkemyksensä esille SK:ssakin myöhemmin, jos vaan olisi halunnut. Mielestäni vähän tyhmää arvioida verkkojuttuja samalla mittapuulla kuin paperilehden juttuja.

Vierailija
14/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en itse asiassa ymmärrä tuota Jsn-päätöstä. Suomen Kuvalehden juttuhan julkaistiin vain verkossa, eivätkä nämä verkkojutut ole tarkoitettu miksikään "viimeiseksi sanaksi". Jääskeläinen olisi varmasti saanut näkemyksensä esille SK:ssakin myöhemmin, jos vaan olisi halunnut. Mielestäni vähän tyhmää arvioida verkkojuttuja samalla mittapuulla kuin paperilehden juttuja.

Häh? Paperilehti menee keräykseen seuraavana päivänä, verkkojuttu pyörii netissä 10 vuotta.

Vierailija
15/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Paperilehti menee keräykseen seuraavana päivänä, verkkojuttu pyörii netissä 10 vuotta.

Viittasin siihen, että jos vaikka paperilehdessä on vääriä tietoja, niin ne on mahdollista oikaista samassa paikassa aikaisintaan viikon päästä, mutta verkkojuttuihin voidaan tehdä päivityksiä ja lisäyksiä vaikka samana päivänä. Eli paperilehden juttuja pitäisi arvioida tiukemman mittapuun mukaan.

Se on sitten toinen juttu, että jotkut vanhat nettijutut voivat tosiaam jäädä eloon pitkiksikin ajoiksi. Googlatessa olen huomannut, että aika usein sellaiset negatiivissävyiset uutisjutut on siellä hakutulosten kärjessä, en sitten tiedä, mistä johtuu.:)

Vierailija
16/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstakepuli taas Sipilää puolustamassa.

..ja sairas ja kieroutuneen propagandan uhriksi joutunut viherhörhö haukkumassa kaikkia jotka jotain tekee ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi