IS kehuu Minka Kuustonen miestä, mitä mieltä on mammat?
Kommentit (64)
Ihan menettelee.
Mut mistähän ne tuon jutun aiheen on keksinyt, vanha juttu
Aku on ihq, myös tälläisen keski-ikäisen mummelin mielestä. UP pelastettu aina kun tulee ruutuun.
UP ssa ainaki on ihana. Tykkään jostai syystä hirveesti hänen äänestään :)
Mies on tuossa suhteessa ulkoisesti parempitasoinen kuin nainen.
Ulkonäkö ja ääni ok, mutta näyttelijänlahjat aika hakusessa.
Onhan tuo huomattavasti keskivertoa komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ja ääni ok, mutta näyttelijänlahjat aika hakusessa.
Musta on taas näissä uusimmissa UP:n jaksoissa kehittynyt todella paljon näyttelijänä! Näissä missä oli nämä Krista-Terhi kuviot.
Ainaki verraten siihen et ei UP:n näyttelijät mielestni mitään huippulahjakkuuksia ole.
Ei liity mitenkään tähän juttuun, mutta julkkispuolisoaan nuorempi mies on aina "komistus". Toisaalta moni "seurapiirikaunotarkin" taviksena sulautuisi seinään. Moni tavis olisi julkkiksena "kaunotar". Kriteerit ovat erit.
Ihan syötävä! Näin siitä untakin viime yönä, huh huh. Ihan tässä vasta hiljattain huomannut miten onkaan niin komea. Ennen en kiinnittänyt mitään huomiota.
T. Av-mamma 29
Pitääkö sitä itekki sitte alkaa seuraan Uutta päivää, ihan vaan tän herran takia :0
Vierailija kirjoitti:
UP ssa ainaki on ihana. Tykkään jostai syystä hirveesti hänen äänestään :)
Joo! Ääneen minäkin olen kiinnittänyt huomiota, seksikäs ;)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo huomattavasti keskivertoa komeampi.
Ja omistaa keskivertoa kookkaamman
Näinkö tykätty av-mammojen keskuudessa on UP:n Reino..
Vai yks ja samako täällä kommentoi kokoajan?
Mää oon kuvitellu Sipolaa paljo nuoremmaksi!
Sen roolihahmo on joka vähä päälle parikymppinen varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö tykätty av-mammojen keskuudessa on UP:n Reino..
Vai yks ja samako täällä kommentoi kokoajan?
Siinä nyt vaan on sitä jotain. Ei äkkiseltään tule mieleen toista yhtä komeaa miestä.
Ihme ettei missään ole asiaa otettu esille, mutta ainakin omasta mielestäni tuo Akuhan on kuin ilmetty Pekka Valkeejärvi nuorena. Jopa äänessä on paljon samaa.
Vai mitä sanotte? Pekka nuorena: http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/14241088_6589171142846…
.
Oikein kylmät väreet menee kun katson sen kuvia. Mitä ihmettä? Oonko ihastunut julkkikseen, enhän mä ikinä oo :D
Ihan tavallisen näkönen