Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opintotuen palauttaminen, voiko vanhemmat maksaa?

Vierailija
23.02.2017 |

En löytänyt netistä vastausta. Eli minun täytyy maksaa takaisin viime vuoden opintotukia, liian korkeiden tulojen vuoksi. Onko sillä väliä, miltä tililtä maksu maksetaan? Eihän sitä katsota miksikään lahjoitukseksi tms? Vanhempani auttavat minua ja maksavat maksun, maksan heille sitten hitaammin erissä takaisin. Tietääkö kukaan, onko väliä kenen tililtä maksut maksetaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vanhemmat voi siirtää rahaa sun tilille? Mutta ei sillä Kelan kannalta ole väiä, miltä tililtä maksetaan.

Vierailija
2/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voivat siirtää rahan minunkin tilille, mutta jos sillä ei ole mitään merkitystä, niin annan laskun suoraan heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään mitään väliä, miltä tililtä rahat tulevat KELA:n tilille. Ja jos kysymys on isommasta summasta on järkevämpää, että he maksavat laskun suoraan itse, eivätkä siirrä rahoja ensin sinun tilillesi.

Vierailija
4/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUn maksan laskun, voin valita, kenen nimen laitan maksajaksi, vaikka rahat lähtevät tililtäni. Ja kyllä, vanhemmat voivat tuon maksaa.

Vierailija
5/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan maksatte viitteellä. Viestikenttäänkin kun vielä kirjoittaa mistä maksusta kyse, tulee taatusti selväksi mikä maksu kyseessä. Muuten ei väliä kuka maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän