Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analyysiä kaipailen ;)

hämmentynyt
23.02.2017 |

Kertokaapas arvon av-raati, mitä olette mieltä seuraavasta tyypistä ja hänen tarkoitusperistään?

Olen työpaikallani toistuvasti kohdannut erään miehen (emme ole fyysistesti samassa paikassa töissä, mutta kyseinen tyyppi käy hoitamassa työtehtäviään meillä ja muualla ympäri maata). Olen oikeastaan tavannut tämän kyseisen henkilön jo ehkä n. 8 v. sitten ja näemme vaihtelevasti muutamista kerroista/v. useisiin kertoihin/kk. Nyt viimeaikoina olemme tavanneet työpaikallani jopa useita kertoja viikossa. Olen huomannut hänen käytöksessään muutoksen vasta tämän vuoden puolella...

Aina kun tämä kyseinen tyyppi tulee työpaikalleni, hän kertoo omasta elämästään (emmekä siis tunne toisiamme muuten!). Parilla viime kerralla hän on näyttänyt valokuviaan minulle.

Hän tuijottaa jutellessaan niin syvälle silmiini, etten voi edes vastata katseeseen.
Naama on aina niin leveässä hymyssä silmiä myöten, että ihme, ettei suupielet repeä :D

Hän jää työhuoneeseeni viipyilemään ja keksii (mielestäni) väkisin lisää tehtävää, kun varsinainen työtehtävä on saatu loppuun.

Esimerkkejä on lukemattomia näistä mielestäni erikoisista tilanteista. Ja periaatteessa, jos oikein yritän, pystyn kaikkiin keksimään järkevän selityksen.
Kuitenkin minusta tuntuu, että toiminta ei ole ihan normityöpaikkatouhuilua ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaisi tutustua sinun etupyllyysi.

Vierailija
2/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mielesgtäni ole mitään sen kummempaa. Normaalia ystävällistä toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kiinnostunut. Sen halusit kuulla.

Vierailija
4/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pillua. Näkee sinut mahdollisena (ehkä helpponakin) saaliina, johon tyhjentää kassit, saada itsetuntoboostia ja hattuun sulan, jolla voi lesoilla kavereille.

Saat itse päättää, haluatko alistua toisen halveksimaksi halvaksi panopuuksi.

Vierailija
5/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa pillua. Näkee sinut mahdollisena (ehkä helpponakin) saaliina, johon tyhjentää kassit, saada itsetuntoboostia ja hattuun sulan, jolla voi lesoilla kavereille.

Saat itse päättää, haluatko alistua toisen halveksimaksi halvaksi panopuuksi.

Ja sä taidat olla pahemmassa puutteessa, kun itse edes tajuat :DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi