Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimeässä pelottaa

Vierailija
22.02.2017 |

Olen reilu kaksikymppinen nainen ja pelkään aivan hirveästi pimeässä. Eikä aina tarvitse olla edes kovinkaan pimeää. Pelkään kaikkea yliluonnollista ja aina kammoan että joku on pimeässä tuijottamassa mua tai käy muhun kiinni. Ahdistaa ja pelottaa. Miten tästä voi päästä eroon? Ajatukset piinaa jatkuvasti. Kaikki alkoi kun kuulin nuorena kummitustarinoita, tarinoita spiritismistä, hengistä ja näin kauhuelokuvien trailereita.

Onko kellään mitään apua tähän tai rohkaisevia sanoja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaa. :( 

AP

Vierailija
2/6 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelottaa, voi aina pyytää Jeesusta auttamaan. Hän tahtoo auttaa sinua myös kaikessa muussakin kuin pelkojesi kanssa. Tietysti on hyvä puhua asiasta myös ihmisille, joko läheisillesi tai ammattinaan auttaville!

Halauksia ja rohkaisua täältä! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä nelikympppisenä nukun vielä valot päällä jos joudun olemaan yksin. Ja jään ison talon sohvalle kun se on turvallisin paikka. Juoksen vessasta peiton alle...

Se kai vaan on niin että jotkut meistä pelkää, olen niin tottunut tähän että kuuluu asiaan. Mies naureskelee..

Tsemppiä sulle, on hyvästä mielikuvituksesta etuakin! Toivottavasti helpottaa.

Vierailija
4/6 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeän pelko on luonnollista ja hyödyllistä; se varmistaa, ettet lähde pimeään hortoilemaan, putoa rotkoon tai joudu suden suuhun. Mutta jos tuntuu vaikealta, niin sytytä toki valot tai hanki taskulamppu.

Vierailija
5/6 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelottaa, voi aina pyytää Jeesusta auttamaan. Hän tahtoo auttaa sinua myös kaikessa muussakin kuin pelkojesi kanssa. Tietysti on hyvä puhua asiasta myös ihmisille, joko läheisillesi tai ammattinaan auttaville!

Halauksia ja rohkaisua täältä! <3

Pelkään Jeesusta pimeässä.

Vierailija
6/6 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista se, että turvallisempaa on olla pimeässä yksin kotona tai pimeässä metsässä kuin esim. Helsingin keskustassa jurrissa tai hakkaavan aviomiehen kanssa saman katon alla. Yksin pimeässä on pienemmät todennäköisyydet joutua rikoksen uhriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi