Ihanaa talviaamua Ullanlinnasta! Ovatko muut Etelä-Helsinkiläiset jo palstalla?
Ja Etelä-Helsingillä tarkoitan Ullanlinna, Kaartinkaupunki, Eira, Kaivopuisto.
Kommentit (12)
Mitä sinne pohjoiseen kuuluu?
T. Suomenlinna
Ja tähän ketjuun sitten happamia kommentteja ja ylenkatsetta etelä-helsinkiläisiä kohtaan. :)
Aika syrjivästi rajattu E-Helsinki :(
Täällä Ullanlinna kanssa kuulolla. Ihanaa huomenta takaisin!
En vaan ehdi palstailla, koska pitää lähteä mamma-bebis brunssille ja sieltä Le Bunuelliin shoppailemaan lastenvaatteita.
Hyvää huomenta Puistokadulta! Kohta kävelylle nauttimaan päivästä ☺️💕
Vierailija kirjoitti:
Ja Etelä-Helsingillä tarkoitan Ullanlinna, Kaartinkaupunki, Eira, Kaivopuisto.
Ai skatta tai kruna ei pääse mukaan :(
T. Pohjoisranta
Helvetinmoinen tuuli puhaltelee :(
Hipsteri-reppanat, punainenpipojapartamiehineenjaminirodinivauvoineen maksaa jättivuokria minullekin aikanani 20 v sitten Etelä-Helsingistä osamistani sijoitusasunnoista. 4-henkiset perheet ahtautuu vuokralle 50 neliön huoneistoon ja vuokranmaksulla ja kahvilamwrkkivaateshoppailuillaan takaa ikuisen köyhyytensä. Heräilkää vaan rauhassa, tehkää raukeitakävely-ja kahvilareissuja - ootte elämäntyylillänne minun vaurastumiseni takuumiehiä.
Täällä pohjoisessa melko synkeää, ei paista aurinko. Kohta kuitenkin lounaalle naapuriravintolaan :)
T. Punavuori
Vierailija kirjoitti:
Hipsteri-reppanat, punainenpipojapartamiehineenjaminirodinivauvoineen maksaa jättivuokria minullekin aikanani 20 v sitten Etelä-Helsingistä osamistani sijoitusasunnoista. 4-henkiset perheet ahtautuu vuokralle 50 neliön huoneistoon ja vuokranmaksulla ja kahvilamwrkkivaateshoppailuillaan takaa ikuisen köyhyytensä. Heräilkää vaan rauhassa, tehkää raukeitakävely-ja kahvilareissuja - ootte elämäntyylillänne minun vaurastumiseni takuumiehiä.
Samoin. Mun Ullanlinnan kämpässä (joo, perintö) asuu joku jenkkiexpatti, jonka firma maksaa aika hyvää vuokraa ;o)
Terveisiä täältä Pohjois-Helsingistä!
Ja kuitenkin "etelähelsinkiläinen" kirjoitetaan pienellä ja yhteen.
T. Itäespoolainen