Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Röökiä imeskelevä nainen ja raskaus!

22.02.2017 |

Heipähei, täällä kirjoittelee parikymppinen mies. Olen ohi mennen, tutustunut erääseen naiseen joka on alusta asti vaikuttanut hyvin epäterveeltä ihmiseltä niin henkisesti kuin fyysisestikkin.
Käytän somea ahkerasti ja olen jo muutaman kk seurannut, kuinka tämä nainen lisäilee masu kuvia ja on tehnyt päätöksen lopettaa tupakointi yms. No nyt on sitten alkanu ihan itteäkin vituttaa ja muutamaa muutakin jotka tuntee kyseisen naisen kun snapchattiin,fb,instagrammiin tää nainen laittelee kuvia siitä kuinka polttaa tupakkaa. Siis ihan oikeasti snapchatti kuvien perusteella tuntuu vetävän jopa 3röökiäkin 10min sisällä ja ollaan juoppokuskina ja pyöritään hamppu veikkojen kanssa. Ei yhtään ihmettelisi vaikka tää nainen vetäis ton kaiken muun ohella itekkin hamppua (ainakin ennen kailotti kovaan ääneen, kuinka on käyttäny sitä). Mietin tässä, et voikohan tämmösestä tehdä jonkinlaisen lastensuojelu? ilmoituksen. Alkaa oikeesti veri kiehumaan, ton ihmisen tyhmyyden takia, vaikka asia ei minua juuri millään lailla kosketa...

Röökiä imeskelevä nainen ja raskaus!

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla