Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen kaikkia ilmastonmuutoksesta kauhuissaan olevia tutustumaan faktoihin

Vierailija
21.02.2017 |

http://ilmastorealismia.blogspot.fi/

Siitä lukemaan! Paneutukaa sisältöön, niin huomaatte että argumenttinne eivät kestä loogista tarkastelua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tuo Kiribatin asukkaille, joiden kotisaari pienenee koko ajan kun vesi nousee. Kohta se on kokonaan veden alla.

Kykenetkö ajattelemaan itse vai ovatko foliohatut jo aivopesseet sinut?

Ilmastonmuutos on fakta. Yksikään oikea tiedemies ei kiistä sitä. Ainoa kiistanalainen asia on ihmisen osuus siinä.

Vierailija
2/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, minä hankin faktani jostain muualta kuin jonkun suomalaisen pitämästä Blogger-blogista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano tuo Kiribatin asukkaille, joiden kotisaari pienenee koko ajan kun vesi nousee. Kohta se on kokonaan veden alla.

Kykenetkö ajattelemaan itse vai ovatko foliohatut jo aivopesseet sinut?

Ilmastonmuutos on fakta. Yksikään oikea tiedemies ei kiistä sitä. Ainoa kiistanalainen asia on ihmisen osuus siinä.

Kyllä "yksikään oikea tiedemies" kiistää, mutta tiedemiesten yksimielisyys tässä asiassa on tosiaan aika murskaavaa.

https://www.skepticalscience.com/global-warming-scientific-consensus-in…

Täytyy olla aika vankkumaton usko omaan mutu-tuntumaansa, jos uskoo tietävänsä paremmin kuin yli 90% alan tutkijoista.

Vierailija
4/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutoksen olen itse huomannut siitä, että n. 3 vuoteen ei ole päässyt kunnolla hiihtämään talvella, koska lunta ei ole ollut tarpeeksi eikä siksi latuja. Ainakaan etelämmässä.

Vierailija
5/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä helppoa on näille sekopäille selvittää jotain missä on järkeä ja realiteettejä, kuin opettaa sika puhumaan.

Ei noilla ole älliä ymmärtää mitään totuutta, mutta kerro heille jotain hullua hullumpi idea, vaikka oman päänsä hakkaamista kallioon, niin johan hurraavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä