Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä trendiä/villitystä ikävöit?

Vierailija
21.02.2017 |

Mikä hetken huuma oli erityisesti makuusi ja haluaisit sen tulevan takaisin?

Saa kertoa, oli kyseessä sitten pukeutuminen, meikkaaminen, hiustyyli tai hiukset.

Itse haikailen muutaman vuoden takaista (suurin piirtein 2012) trendiä, kun kyynärpäissä oli paikat. Mielestäni kivan näköistä ja sopii pukeutumiseeni, muttei enää löydy kaupoista enkä tykkää tilata vaatteita netistä sovittamatta.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/72/5e/49/725e4996e6309f82e93a…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/64/a2/d6/64a2d6428299794998eb…

Nyt trendikästä on sametti ja harmittelen jo etukäteen, että kohta tämäkin trendi on ohi ja menee jopa kymmeniä vuosia, että voin uudestaan valita ihania samettivaatteita laajasta valikoimasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2005 farkuissa oli vielä leveähköt lahkeet (pillifarkut tulivat oikeastaan heti tämän jälkeen). Niitä lahkeita sullottiin sukkien sisään. Lahkeita ei taiteltu mitenkään jalkaa myöten siististi, vaan sukan sisässä oli ihan rehellinen pallo ja sukan resorin yläpuolella lahje pussitti rennosti. 

Ainakin meilläpäin toimittiin noin.

Todella härski näky enkä ulkonäöllisistä syistä kaipaa, mutta käytännön puolesta olisi helppoa. Olen lyhyt ja jalkanikin ovat lyhyet, joten housuissa lahje yleensä jatkuu liian pitkään ja on liian löysä. Sukkaan olisi helppo tunkea. 

Vierailija
2/6 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten ihmiset oli vielä normipainossa!

Vierailija
4/6 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja kohteliaat käytöstavat.

Vierailija
5/6 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 2005 farkuissa oli vielä leveähköt lahkeet (pillifarkut tulivat oikeastaan heti tämän jälkeen). Niitä lahkeita sullottiin sukkien sisään. Lahkeita ei taiteltu mitenkään jalkaa myöten siististi, vaan sukan sisässä oli ihan rehellinen pallo ja sukan resorin yläpuolella lahje pussitti rennosti. 

Ainakin meilläpäin toimittiin noin.

Todella härski näky enkä ulkonäöllisistä syistä kaipaa, mutta käytännön puolesta olisi helppoa. Olen lyhyt ja jalkanikin ovat lyhyet, joten housuissa lahje yleensä jatkuu liian pitkään ja on liian löysä. Sukkaan olisi helppo tunkea. 

Heh mulla tämä sama tuli mieleen ennen kuin edes luin kommentit.

Vierailija
6/6 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että oli moraalisesti normaaleinta että oli yksi suhde/viritys kerrallaan eikä esim. kolmea panokaveria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi