Paljonko vuokra saa olla Tampereella yhden lapsen yh:lla maksimissaan jos elää tuilla?
Kuka kertois ja kertoisi vielä, että mistä niin halvan asunnon löytäisi?
Kommentit (11)
Riippuu varmaankin lasten määrästä?
Tampereella 680 e/kk
http://www.kela.fi/documents/10180/2628102/Kela_fi_Totun+rajat22122016…
Yhden lapsen kanssa tuilla eläessä paras vaihtoehto taitaa olla kaksiossa asuminen. Niitä löytää jonkun verran alle 700 euron, mutta melkein sitten päättärilähiöstä, Hervannasta tms.
Huhhuh.
Ihan yrität taktikoida, että muut maksaisivat koko elämisesi.
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Yhden lapsen kanssa tuilla eläessä paras vaihtoehto taitaa olla kaksiossa asuminen. Niitä löytää jonkun verran alle 700 euron, mutta melkein sitten päättärilähiöstä, Hervannasta tms.
Olen ollut asuntoasiaintoimistossa töissä opiskeluaikana. Kyllä yh:lle suositellaan kolmiota. Pieniä kolmioita löytyy vanhemmissa kerrostaloissa.
Sille joka kehoitti ap:ta töihin, niin mä olen opiskellut maisteritutkinnon yh:na ja tehnyt töitä koko ikäni. Ensimmäisen lapsen jälkeen jatkoin opiskelua lapsen ollessa 10 kk ja toisen lapsen ollessa 1v 1kk menin takaisin töihin. Olen maksanut veroja enemmän kuin moni ikäiseni nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin
Ihan väärä vastaus. Savustakaa se pirttihirmu pois, jotta äidit saavat tehdä töitä.
En asu Tampereella, mutta yleisesti se menisi näin. Kaksio, huonompi maineinen paikka, tai syrjäinen. Kannattaa etsiä 60-70 luvun taloja ne ovat halvempia ja huoneet isompia. Kaupunki on meillä päin halvin vuokranantaja (ja luotettavin).
En tiedä Tampereesta. Asun Helsingissä, en keskustassa mutta en Kontulassa yms. Neliöitä on 62, lasitettu parveke. 50 luvun kolmio joka on peruskorjattu 2000. Vuokra on melkein 700 ja tukea saan lähes koko vuokraan.