Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puheterapeutit! Tarvitsetteko työssänne paljon matikkaa/fysiikkaa?

Vierailija
20.02.2017 |

Ostin logopedian pääsykoekirjat ja hihkuin innosta, että nyt oon vihdoin löytänyt sen oman alani.

Ja sitten. Törmäsin todellisuuteen - en ymmärrä puoliakaan näistä kappaleista, joissa vaaditaan laajempaa fysiikan/matikan tietämystä. En ole mikään nopea laskemaan, numeroiden pyörittely on aina tuottanut ongelmia, taulukoita en ymmärrä saatika että osaisin niitä laatia.

Frekvenssit ym. menee ihan yli ymmärryksen. Jos sattuisinkin pääsemään sisään, voinko vielä oppia nämä asiat yliopistossa? Haittaako käytännön työssä, jos osaan noi taulukkoasiat ym. vain kohtuullisesti vai pitääkö olla hyvä matemaattinen soveltamiskyky?

En kestä, jos mulla taas kaatui yksi urahaave tähän logiikan puutteeseen :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.. Onko täällä ketään puheterapeutteja paikalla? :)

Ap

Vierailija
2/4 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta nostan koska muakin kiinnostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse paljoa tai kovin monimutkaista matikkaa, ellet sitten kandissa/gradussa tarvitse tilastomatikkaa kvantitatiivisessa tutkimuksessa. Ei ole mitenkään keskeistä tällä alalla. Toki jollain tasolla pitää ymmärtää mutta suht yksinkertaisilla matemaattisilla asioilla pärjää.

https://momstudiesblogi.blogspot.fi/?m=1

Vierailija
4/4 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pute-opiskelija kirjoitti:

Et tarvitse paljoa tai kovin monimutkaista matikkaa, ellet sitten kandissa/gradussa tarvitse tilastomatikkaa kvantitatiivisessa tutkimuksessa. Ei ole mitenkään keskeistä tällä alalla. Toki jollain tasolla pitää ymmärtää mutta suht yksinkertaisilla matemaattisilla asioilla pärjää.

https://momstudiesblogi.blogspot.fi/?m=1

Huh! Kiitos tästä. Nyt voin jatkaa lukemista, kun ei ole sellainen olo, että tuleekohan tästä mitään. Juu ei tule mun lopputyössä taulukot vilisemään, jos se vain musta on kiinni! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän