Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet ovat parisuhteessa?

Vierailija
20.02.2017 |

Nyt, kun sinkkumiehistä on jauhettu jo aika pitkään, puhuttaisko välilä parisuhteessa olevista miehistä? Millaisen miehen kanssa olet? Missä tapasitte? Tai jos olet parisuhteessa elävä mies, millainen olet ja missä tapasitte?

Mun mieheni on 29-vuotias, 172 cm pitkä ja painaa noin 60 kg. Vaaleat hiukset ja siniset silmät. Vartalonrakenne on hoikka. Luonteeltaan hän on kiltti, empaattinen ja sosiaalinen. Harrastaa lenkkeilyä ja on eläinrakas (hänellä oli koira jo silloin, kun tapasimme). Koulutukseltaan hän on DI ja työskentelee nyt it-alalla ohjelmistosuunnittelijana. Tapasimme 4 vuotta sitten kaverini tupareissa, naimisiin mentiin viime kesänä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit ja korkeasti koulutetut hyväpalkkaiset. Jännämiehet ja alkoholistit. 

Sinkkuina on kilttimiehet.

Vierailija
2/7 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys on miehellä positiivista siis vain jos on hyvä palkka ja varallisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltteys on miehellä positiivista siis vain jos on hyvä palkka ja varallisuutta. 

Mun miehelläni ei ole varallisuutta, mulla on. Palkkakin miehellä on samaa tasoa kuin oma palkkanikin.

- Ap -

Vierailija
4/7 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit ja korkeasti koulutetut hyväpalkkaiset. Jännämiehet ja alkoholistit. 

Sinkkuina on kilttimiehet.

Onko sun miehesi kiltti ja korkeasti koulutettu hyväpalkkainen, jännämies vai alkoholisti?

Vierailija
5/7 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on 50++ eli hieman minua vanhempi. Pitkä, tummahiuksinen, sinisilmäinen, minun silmissäni todella komea, harteikas osa-aikayrittäjä, akateeminen koulutus. Maailman huolehtivaisin ja kiltein mies. Nyt tarkoitan aidosti kilttiä eli hän todellakin huolehtii läheisistään ja vähän vieraammistakin ihmisistä, välillä pelkään että hän suorastaan antaa käyttää itseään hyväkseen. Harrastaa monenlaista kulttuuria ja on minun kanssani innostunut myös liikkumaan. Paljon matkustellut, puhuu suomen lisäksi kahta kieltä erittäin hyvin ja kahta auttavasti. Rakastavin ja hellin mies, jonka olen koskaan kohdannut.

Vierailija
6/7 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, ystävällinen, älykäs, keskustelutaitoinen, sivistynyt, lapsirakas, komea, hoikka, urheilullinen, varakas, keskijohdon tehtävissä, koulutukseltaan DI ja KTM.

Vierailija
7/7 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavattiin oli pitkätukkainen heavymies (eli erittäin hoikka) Ensimmäinen 5vuotta elettiin oikeaa bailuelämää, baareissa isoissa kaveriporukoissa. Sitten mentiin naimisiin ja perustettiin perhe. Nykyään on kiltti, kotitöitä tekevä, minut kaikessa huomioon ottava kiltti mies. Molemmat harrastamme aktiivisesti urheilua ja olemme sopusuhtaisia. Molemmilla palkka noin 4000€/kk ja neljä yhteistä lasta. Olemme edelleen erittäin rakastuneita ja nautimme toistemme seurasta, olemme parhaita kavereita toisllemme.

N 46, naimisissa 21v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi