Kirjoittelin yhden miehen kanssa kaveripohjalta ja nyt hän suuttui kun kuuli, että mulla onkin jo mies.
Kyseessä siis työkaveri. En ole mitenkään salaillut avioliittoani ja käytän sormustakin, silti tälle miehelle tuli kuulemma "kusetettu olo" kun kuuli, että minulla on jo mies.
Onko oikeasti minun vika, jos mies olikin salaa kiinnostunut minusta ja olin vain hänelle normaalin ystävällinen? Vai tarkoittaako ystävällisyys nykyisin heti sitä, että on ihastunut toiseen.
Hoh hoijjakkaa, kiva alku viikolle:D
Kommentit (14)
Olisikohan miehesi tykännyt, jos hän olisi tiennyt, että kirjoittelet toisen miehen kanssa "kaveripohjalta"? Miehet kun eivät yleensä kirjoittele kaveripohjalta.
Mies ei selvästi ollut alfa, koska alfa ei koskaan suutu tai hermostu, vaan loikoilee vain raukeana tarkkaillen ympäristöään.
Kerro lisää, mitä kirjoittelitte? :)
Nää kaveripohjajutut toimii harvoin. Varsinkin kirjoitellessa jommankumman mopo karkaa. On koettu, ei ikinä enää.
No väärinkäsityksiä voi tulla, jos ei ole tilaisuutta heti alkuun selventää suhteen laatua.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan miehesi tykännyt, jos hän olisi tiennyt, että kirjoittelet toisen miehen kanssa "kaveripohjalta"? Miehet kun eivät yleensä kirjoittele kaveripohjalta.
Öö, mihinhän tuo väite perustuu? Miksei mies voisi kirjoitella kaveripohjalta? Minä olen naimisissa oleva nainen ja kirjoittelen useammankin miehen kanssa kavereina.
Johtuu siitä että naiset eivät ole yleensä ystävällisiä tavismiehelle, jos joku on, miehelle se on jotain muuta kun kaverillista käytöstä
Miehet eivät hiffaa. Pelkkä kohteliaisuus on heille merkki seksuaalisesta kiinnostuksesta. Sen takia kannattaa tylyttää tai ignoorata.
No niinpä, ihan sairas seksisti! Kaikkien pitäisi tehdä kuten minä: olettaa, että kaikki ovat naimisissa eikä lähestyä koskaan ketään.
Ihan sekopäähän se on, jos sulla kerran sormuskin oli näkyvillä. Mä en ymmärrä miehiä, jotka luulevat, että pelkkä jutustelu on merkki kiinnostuksesta. Aika omahyväistä menoa joillakin.
Siksi en kirjoittelekaan minkään työ/opiskelukavereiden kanssa. Naiset kyllä yrittää kaveerata, mutta ei jaksa.
Tämä oli pääsyy minkä takia halusin sormuksen kun naimisiin mentiin (että voi rennosti jutella kaikissa yhteyksissä kaikkien kanssa ja ne miehet jotka etsii jotain enemmän eivät joudu tuhlaamaan aikaansa), mutta sekään ei ilmeisesti aina riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sekopäähän se on, jos sulla kerran sormuskin oli näkyvillä. Mä en ymmärrä miehiä, jotka luulevat, että pelkkä jutustelu on merkki kiinnostuksesta. Aika omahyväistä menoa joillakin.
Niin ja vielä, että silmiin katsominen tarkoittaa jotain enemmän. Tykkään katsoa ihmisiä silmiin ja minulle käy silloin tällöin niin, että työkaverit ihastuvat minuun. Nytkin on yksi tapaus menossa. Olen aviossa rakastamani miehen kanssa, enkä halua lähteä minnekään hänen viereltään.
Olen puhunut tällekin työkaverille miehestäni, mutta sillä ei ole ollut sammuttavaa vaikutusta. Työskentelen kokkina ja töissä en voi pitää sormuksia.
Katse lattian rajaan, tämä jotenkin tukahduttaa minua, mutta jälleen kerran niin on tehtävä.
Jos puhut miehelle hymyillen, olet velvoitettu seksiin hänen kanssaan. Eikö ihmiset opi mitään?