Kuvitteleeko tosiaan joku että lentoemäntien työtä voi helpottaa niin, että lähtee itse kantamaan tarjottimia tai roskia koneen keittiöön?
A) siellä ei ole laskutilaa niille ja B) kaikenlainen liikenne koneen käytävillä ainoastaan haittaa lentoemäntien työtä. Parasta on, että istut paikallasi ja odotat että sinulle tarjoillaan ja haetaan sen jälkeen roskat pois.
Kommentit (8)
Joku ei ehkä jaksa odottaa, että pääsee roskistaan eroon ja lähtee siksi niitä viemään, että voisi nostaa pöydän ylös jne.
Ehkä se helpottaa ainakin omaa oloa kun ei tarvitse istua neljää tuntia tiukasti paikallaan ahtaassa kolossa pöytä ja ruokailujätteet sylissä.
Sama kuin kakkonen. Ei niitä jaksaa kauaa katella.
Minä tuuraan yleensä lentäjää, koska heillä on parhaat maisemat.
Jos olen juuri vaihtanut lapseni vaipan paikallani niin toki lähden viemään sen lentoemännille enkä jätä haisemaan eteeni. Muuten annan heidän hakea kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen juuri vaihtanut lapseni vaipan paikallani niin toki lähden viemään sen lentoemännille enkä jätä haisemaan eteeni. Muuten annan heidän hakea kaiken.
Olisi karmeaa olla lentoemäntä, kun ahtaisiin ja tunkkaisiin tiloihin tulee vielä haisuvaippa...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en joudu sinun viereesi tai edes lähettyville lentokoneessa!
Eipä ole kyllä tullut mieleenkään tehdä noin, niillehän maksetaan siitä että tekevät työtään.