Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman kahvilan pohdintaa Turun alueelle!

Vierailija
20.02.2017 |

Minua kiinostaisi perustaa Turun lähialueelle oma kahvila ja olen pohtinut mielessä paria liikeideaa. Haluisin kuulla vähän mielipidettä. Tämä on vasta ihan alku pohdinnoissa ja enemmän kiinnostaa se, että olisiko tämmöisistä kahviloista kiinostuneita!

Nyt kun kissakahvilat ovat saaneet jo hyvää suosiota Tampereella kuin Helsingissä niin ei kuulostaisi huonolta sellaista perustaa Varsinais-Suomen suunnallekkaan. Kahvilassa asustelis pari kahvilan omaa kissaa mutta sen lisäksi olisi pari-kolme kotia etsivää kisaa, jolloin nämä kissat ja asiakkaana oleva kissan etsijä voisivat kohdata toisensa! Myynnissä olis ihan peruskahvia, teetä, erikoiskahveja lattea yms. kaakaota jne. Lisäksi suolaista ja makeaa syötävää ja miksei vaikka lounaskin.

Toisena vaihtoehtona olen pohtinut aikapitkälti enemmän sellaista rentoa kahvilaa, jonne voisi tulla vaikka lukemaan kahvinlomassa päivän lehden tai seurustelemaan kaveriporukan kanssa. Tarjottavana olisi aikapaljon kotimaisia makuja ja painotettaisiin enemmän tähän omaan maahan esim. mustikkapiirakkaa, lakkakakkua ja porokeittoa. Juomien suhteen tarjoiltaisiin samallaista kuin kissakahvilassa.

Siinä olisi pääpiirteiltään kahviloiden ideat ja nyt haluisin kuulla olisitteko kyseisistä kahviloista kiinnostunut ja kumpi houkuttelisi enemmän?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan