En pääse yli eroahdistuksesta.
Seurustelin "vain" kaksi vuotta ex-mieheni kanssa. Minulla oli suuret suunnitelmat yhteisestä tulevaisuudesta, sillä tiesin etten voisi edes elää ilman häntä.
Kaikki kuitenkin romahti puoli vuotta sitten.
Mies muuttui, tajusin hänen olleen manipuloiva narsisti. Hän kävi usein minuun käsiksi aina riitojemme alkaessa ja tajusin, että näin ei voi jatkua. Hän ei koskaan katunut virheitään.
Jätin mieheni.
Lähiessään kotoani hän rikkoi muutaman esineen ja vannoi vielä rakastavansa minua ikuisesti, käyttäytyi siis kuin psykopaatti.
Koskaan ei tämän jälkeen ole kiinnostanut ajatuskaan muista miehistä. Koin hänen kanssaan paljon ihania asioita, ja joka päivä jokin muistuttaa hänestä.
Hän asuu toisessa maassa, on estänyt ja poistanut minut niin, etten enää saisi yhteyttä.
Mitä minä teen? Ystäväni asuvat kaukana, olen yksin ja aivan rikki. Mikään ei jaksa kiinnostaa minua.
Miten te olette päässeet erosta yli?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miten ois ajatus että jess, pääsin eroon väkivaltaisesta miehestä joka vuosien päästä hermonsa menetettyään ois voinu vaikka tappaa mut.Ja että nyt voin tavata paremman miehen.Jos tää viesti on tottta niin varmaan olisit terapian tarpeessa.
Totta joka sana. Olet ehkä oikeassa, mutta kynnys terapialle on suuri minulle. Jopa tämän ketjun aloittaminen otti koville...
-ap
Tajuatko, että kaipaat haavekuvaa? Voit yhtä hyvin TIEDOSTAVASTI luoda itsellesi mielikuvituspoikaystävän, joka kohtelee sinua ainoastaan ihanasti ilman niitä psykopaattisia kohtauksia.
Tarvitset ammattiapua tuohon. Me emme pysty täällä auttamaan, kuten tarvitsisit. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, että kaipaat haavekuvaa? Voit yhtä hyvin TIEDOSTAVASTI luoda itsellesi mielikuvituspoikaystävän, joka kohtelee sinua ainoastaan ihanasti ilman niitä psykopaattisia kohtauksia.
Joo ei kuulosta yhtään psykopaattiselta tuokaan
Laastarisuhteet auttaa kaikkeen...
Uli uli trolli taas asialla...tämmöinen tarina tällä kertaa
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit olevan trolli, etkö ole itse koskaan ollut parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit olevan trolli, etkö ole itse koskaan ollut parisuhteessa?
Pateettinen kerrontatyyli jolle on ominaista itsesäälissä kiereskely "uli uli uli" . Tarina muuttuu mutta sisältö on aina sama: mies/nainen ei halua, minä olen viaton/tein kaiken oikein ja toinen on paha paha ihminen. Aina sama valitusvirsi....
Olen kokenut vähän samaa, en tosin yhtä vakavana. Suhde kesti myös vain kaksi vuotta, mutta oli yhtä myllerrystä. Eksää en kyllä kaipaa yhtään takaisin, mutta jostain syystä hän on ajoittain päivittäin mielessäni erilaisten aasinsiltojen kautta ja se on tosi häiritsevää. Olen seurustellut tahollani jo kaksi vuotta ja hän saman verran toisen naisen kanssa, jonka kanssa meni myös naimisiin hyvin nopeasti. Toivoisin, että voisin vain pyyhkiä hänet menneisyydestäni, sillä hän vaikutti todella negatiivisesti esim. opiskeluuni yhdessäolomme aikana.
Ap, kannattaa jutella edes jonkun rauhallisen ja järkevän ystävän kanssa asiasta ja ottaa emotionaalista etäisyyttä. Ilman eksääsi elämäsi on paljon parempaa ja pikku hiljaa irtaudut hänestä. Keskity muihin asioihin elämässäsi ja pyri kehittämään itseäsi jollain elämän osa-alueella esim. harrastuksessa, työssä tai opiskelussa, keskittyminen johonkin ihan muuhun tekee mielelle hyvää.
Miten ois ajatus että jess, pääsin eroon väkivaltaisesta miehestä joka vuosien päästä hermonsa menetettyään ois voinu vaikka tappaa mut.Ja että nyt voin tavata paremman miehen.Jos tää viesti on tottta niin varmaan olisit terapian tarpeessa.