Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pyytää vahingossa Fb:ssä kaveriksi jotakuta, mutta peruu pyynnön heti, tuleeko siitä ilmoitus toiselle?

Vierailija
20.02.2017 |

Onko tietoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ilmoitus, että ko henkilö saattaa rakastaa sinua.

Vierailija
2/6 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Exän nyxä oli vahingossa painanut pyyntönappia kun oli vakoillut minua. Pyyntö ei ollut voimassa, mutta minulle näkyi kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule jos pyydetty ei kerkeä huomaamaan sitä. Ja ei se nyt niin vakavaa ole, puhelimella varsinkin tulee vahingossa sohaistua "lisää kaveriksi" kohtaa, yleinen juttu itsellänikin.

Vierailija
4/6 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee.

Vierailija
5/6 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jbu kirjoitti:

Ei tule jos pyydetty ei kerkeä huomaamaan sitä. Ja ei se nyt niin vakavaa ole, puhelimella varsinkin tulee vahingossa sohaistua "lisää kaveriksi" kohtaa, yleinen juttu itsellänikin.

mulla tulee ainakin joka kaveripyynnöstä sähköposti :)

Vierailija
6/6 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee s-postiin viesti, mutta en tiedä tulevatko ne välittömästi sillä sekunnilla, meneehän muissakin ilmoituksissa hiukan aikaa, esim. kun joku laittaa viestin?

En pitäisi niin vakavana, itselleni on sattunut useita vahinkoja, puhelin on sekoillut ja poiminut jostain kaverin kavereista tai etusivun "ihmisiä joita saattaisit tuntea"-listasta jonkun ja lähettänyt pyynnön ja olen joutunut lähetetyistä tarkistamaan kenelle on mennyt, kun en todellakaan ole ollut "vakoilemassa" ketään tuolloin.

Kerran huomasin vasta kun ventovieras ihminen hyväksyi ja ilmestyi kaveriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi