Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi mua ärsyttää yli kaiken tällä palstalla (ja oikeassakin elämässä) nämä ihmiset jotka tulevat urputtamaan ollen itse tyhmiä eivätkä ole tajunneet viestiä

Vierailija
20.02.2017 |

Tuli mieleen tuosta TE-toimistoi pakottaa hakemaan palkkatukipaikkaa jossa tarvitaan autoa.
Mutta minulla ei ole autoa saatikka ajokorttia eikä haastattelija tai te-toimiston virkailija ota asiaan kantaa. Mitä ihmettä?

niin eikös joku kommentoi: Riippuu työnantajasta. Kukaan ei välitä, miten pääset töihin takaisin, sinun on päästävä. Ap voi hyvin tulla valituksi, se on työnhakijan järjestettävä kulkeminen. Tuliko yllätyksenä,no ei pitäisi. Osalle tai suurimmalle osalle työntekijöistä auto on välttämätön, jopa etelä-suomessa. Autottomuus ei ole peruste, olla ottamatta paikkaa vastaan.

Tähän saakka jaksoin lukea ketjua, onko ihmiset oikeasti noin tyhmiä? Mulla nousee sauhu korvista. Pakko päästä "kettuilemaan" toiselle ja pätemään, vaikka itse on ymmärtänyt väärin. Näitä esimerkkejä löytyy tältä palstalta tuhansia, tuo nyt oli vain yksi. Tosielämässäkin tätä tapahtuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on vain lusikalla annettu, joten kauhan mittaa ei voi vaatia. Esim. sisälukutaito. Anna mennä ohi tajunnan takahämärästäkin.

Vierailija
2/2 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein uskomattomimmat kommentit on niitä missä tullaan jonkun asian takia huutelemaan jotain tyhmäksi tms, vaikka itse on juuri ollut tyhmä ja tajunnut koko jutun väärin.

Täällä vain useasti loksahtaa suu auki, että voiko joku oikeasti olla noin idiootti ja vastata tuohon noin. Sitten nää aivan sairaita juttuja kirjoittavat, kun itse ei voi ajatella sellaisia saati sitten kirjoittaa. Ja täysin empatiakyvyttömät jotka kirjoittavat jotain todella inhottavaa, kun toinen on kertonut vaikkapa surustaan tms. En vain voi käsittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän