Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä suuttuu kun en ole mustasukkainen

Vierailija
20.02.2017 |

En ole luonteeltani kovin mustasukkainen. Minua ei häiritse naisen miespuoliset kaverit, miehet jotka yrittävät iskeä naisystävääni tai ne jotka epätoivoisesti yrittävät saada tämän huomiota tanssilattialla. Tietenkin on raja jota ei ylitetä, mutta pääasiassa en noista hermostu koska tiedän hänen olevan minun kanssani ja tulevan aina mukaani loppujen lopuksi.

Tämä jostain syystä häiritsee uutta naisystävääni. Hänen mielestään en välitä hänestä, koska en ole mustasukkainen. Mitä ihmettä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ja pelkää menettäväsi sut.

Vierailija
2/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin naisia vaivaa kun mies ei lyö heitä "tarvittaessa",on tämä aika hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sun pitää alkaa luolamieheksi ja lyödä nuijalla kaikkia jotka vilkaiseekaan sun neitoon.

Vierailija
4/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellasi on huono itsetunto ja haluaa vakuutteluja, että varmasti välität hänestä. Mielestäni sellainen on raskasta parisuhteessa. Minä tapailin kerran miestä, joka suureen ääneen väitti, ettei ole mustasukkainen, mutta teot puhuivat muuta. Huvittavinta oli, kun hän yritti tehdä minut mustasukkaiseksi, milloin oli joku nainen pyytänyt kahville ja milloin jotain muuta. Ja hän suuttui aina, kun sanoin, että mene ihmeessä kahville, ei se minua haittaa.

Vierailija
5/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut miehestäni mustasukkainen moneen moneen vuoteen. Sitten kantapään kautta opin, että luotettavuus ei synny siitä, että minä luotan. Emme ihan eronneet, mutta mustasukkaisuus vaivaa niin paljon, että olen itse ihan kyllästynyt ja uupunut tunteeseen, joka ei tunnu omalta mutta ei jätä rauhaan. Ikävää.

Vierailija
6/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellasi on huono itsetunto ja haluaa vakuutteluja, että varmasti välität hänestä. Mielestäni sellainen on raskasta parisuhteessa. Minä tapailin kerran miestä, joka suureen ääneen väitti, ettei ole mustasukkainen, mutta teot puhuivat muuta. Huvittavinta oli, kun hän yritti tehdä minut mustasukkaiseksi, milloin oli joku nainen pyytänyt kahville ja milloin jotain muuta. Ja hän suuttui aina, kun sanoin, että mene ihmeessä kahville, ei se minua haittaa.

Kuulostaa kyllä samanlaiselta. Minulta aina kyselee että onhan tämä ja tämä ok, eihän häiritse miespuoliset ystävät jne. Saan myös kuvan että hän oikein toivoo että hän saa jonkun syyn olla mustasukkainen minusta. Se on kai sitä välittämistä sitten? Huoh.

-ap

Vierailija
7/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät on seinähulluja. Elä sen kanssa tai elä ilman niitä.

Vierailija
8/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän