Kellään kokemuksia Nutrilettista?
Hei!
Elikkäs kuulisin enemmän kuin mielelläni minkälaisia kokemuksia muilla on Nutrilettin laihdutusvalmisteista?
Itselläni on ylipainoa reilusti, olen 172cm pitkä ja paino oli viime maanantaina 119kg. Viikko sitten maanantaina aloitin nutrauksen, seitsemän päivää mennyt ja olo on kyllä tosi hyvä! Kolmena päivänä olen korvannut 1-2 annospussia kevyillä välipaloilla (itse tehty smoothie, ruisleipä tms). Lisäksi olen käynyt joka päivä 5 km lenkillä pitkospuilla, 3 päivänä olen polkenut lisäksi kuntopyörää 30min. Huomenna pitäisi sitten astua ja toivoa että jotain olisi lähtenyt!
Aion nutrata vielä viikon, ja sen jälkeen jatkaa kevyellä ruokavaliolla. Nutrauksen aloitin siksi, että toivon sen auttavan hyvään alkuun painonpudotuksen kanssa :)
Kommentit (28)
No niin, vaa'alla käyty, viikon pudotus on 2,9kg!! :) Olen tosi tyytyväinen, vaikka tuo onkin varmaan suurimmaksi osaksi nesteitä.
AP
Kokemuksia?? :)
Rahastusta ja kalliitakin ovat. Ne patukat ok makean nälkään .
Liikuntakin vain 10% laihdutuksessa.
Aamupala kaurapuuroa , rkl raejuustoa ja kourallinen marjoja
Välipala rahkaa ja marjoja
Lounas 100g kalaa tai kanaa. Itse käytän seitä tai tonnikalaa vedessä.
Vihanneksia ja raejuustoa
Ja taas sama välipala ja päivällinen sama kuin lounas.
Laihdut varmasti. Itse laihduin 30kg 4 kk.
Vettä join 2L päivässä ja varsinkin aamulla dl tyhjään vatsaan.
Liikkua aloin taas vasta laihduttuani. Maastopyöräil 2H /pv.
Kyllä mä laihduin 5kg Nutrilett-kuurilla. Tosin normaalipainon rajoissa! Ja on ne kilot pysyneet poissa kyllä pari vuotta jo. Tsemppiä tosi paljon!
Mä laihduin korvaamalla kaksi päivän aterioista nutrilett-pirtelöillä lievästä ylipainosta normaaliin painoon eli n. 5kg. Aikaa meni vähän alle kuukausi ja paino on pysynyt poissa ainakin tämän puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Rahastusta ja kalliitakin ovat. Ne patukat ok makean nälkään .
Liikuntakin vain 10% laihdutuksessa.
Aamupala kaurapuuroa , rkl raejuustoa ja kourallinen marjoja
Välipala rahkaa ja marjoja
Lounas 100g kalaa tai kanaa. Itse käytän seitä tai tonnikalaa vedessä.
Vihanneksia ja raejuustoaJa taas sama välipala ja päivällinen sama kuin lounas.
Laihdut varmasti. Itse laihduin 30kg 4 kk.
Vettä join 2L päivässä ja varsinkin aamulla dl tyhjään vatsaan.
Liikkua aloin taas vasta laihduttuani. Maastopyöräil 2H /pv.
Tätä nyt ei ainakaan kannata noudattaa! Ei ole millään muotoa tervettä laihduttaa 4kk 30kg, siinä saa vaan elimistön aineenvaihdunnan sekaisin ja kilot tulee takasinkin herkemmin.
Kiitos tsempeistä! :)
Tarkoitus ei ole tosiaan nutrata kuin kaksi viikkoa, ehkä kolme, ja sen jälkeen jatkan kevyellä ruokavaliolla. Liikuntaa tulee väkisinkin, kun koira pitää ulkoiluttaa joka päivä :) Nutrauksen aloitin tosiaan lähinnä siksi, että pääsen alkuun painonpudotuksen kanssa, ja että oppisin säännöllisen ruokarytmin.
AP
Aivan turhaa humpuukia.
1) Syö vain tuotteita joista tiedät kalorit
2) Tähtää alle tuhanteen päivässä
3) Laihdu 10kg/kk.
4) ???
5) Profit
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa humpuukia.
3) Laihdu 10kg/kk.
4) ???
5) Profit
Mene muualle trollaa tai provoilemaan!
Ihanaa, että on noin hyvin mennyt! Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa humpuukia.
3) Laihdu 10kg/kk.
4) ???
5) Profit
Mene muualle trollaa tai provoilemaan!
Aivan totuutta tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että on noin hyvin mennyt! Tsemppiä!
Kiitos!! :)
Ap
Kalliita ja karmean makuisia. Voi osalla toimiakin juuri tuollaiseen "alkuspurttiin". Itselläni iski vain järjettömät ahmimishimot päälle. En voinut olla ajattelematta kaikkea hyvänmakuista ruokaa, kun niitä veteen sekoitetun xtra halvan vohvelin makuisia "pirtelöitä" join.
Katsopa ne tuotesisällöt. Keinomakeuttajia, aspartaamia asesulfaami K sitruunahappo... nutrasin 1,5 vrk oli pakko lopettaa kun maha meni ihan kuralle.
Joo o, edelleenkin aion kyllä jatkaa normaalilla kevyellä ruokavaliolla nutrauksen jälkeen :) Tästä toivon saavani hyvän alun.
Ap
Joka saakelin kerta nämä samat tyypit tulevat teilaamaan nutriletin ja ehdottavat omaa diettiään siihen tilalle. Ei ole meidän muiden vika jos teillä ei itsekuri yksinkertaisesti riitä. Kysyttiin kokemuksia nutriletista, ei kokemuksia siitäiten syötte rahkaa ja marjoja aamulla.
Tehkää oma aloitus omista laihdutus keinoistanne jos ette osaa pysyä aiheessa. Se mikä toimii yhdelle ei välttämättä toimi toiselle.
Ja ap:lle tsemppiä ja hienoja tuloksia olet saanut aikaan. Muista juoda tarpeeksi vettä.
Meillä on aina nutrilettejä kaapissa. Kokemuksia lihavalta mutta laihtuvalta perheeltä:
- kun ongelma ei ole mitä syödään vaan miten paljon, on helpompi 'luopua syömisestä kokonaan' ja nutrata kuin osata lopettaa syöminen kesken. Meillä on perusterve ylipainoinen nutrannut jopa 3kk putkeen ja ollut elämänsä kunnossa koko ajan - iloinen pirteä ja jaksavainen. Pudonneesta painosta tullut kuurin jälkeenntakaisin max 10% mutta se on se vaikein vaihe, ja silloinkin on hyvä korvata joku ruokailu tuolla nutrilla.
- pidä aina saatavilla myös lempiomenoitasi, porkkanoita, appelsiineja, mangoa tms mitä tykkäät rouskuttaa - pureskelun tarve on hyvä tyydyttää...
- jos ongelma on se, että päivän kuluessa syö liian harvoin, on esim Nutrilett aamulla tosi helppo ja vaivaton tapa korvata aamupala. Tietää ja tuntee syöneensä, ja pärjää pienemmällä lounaalla.
- älä ota sitä niiiiin vakavasti. :)
- edullisimmat nutrilett paketit löytyy tokmannilta 25kpl pusseja = 19,95 joskus jopa 17,95 - myös netistä tilattuna.
- kaikki muut on kamalia mutta suklaa ja Mokka Ok.
Tsemppiä elämäntapamuutokseesi!
Vierailija kirjoitti:
Katsopa ne tuotesisällöt. Keinomakeuttajia, aspartaamia asesulfaami K sitruunahappo... nutrasin 1,5 vrk oli pakko lopettaa kun maha meni ihan kuralle.
Mulla on kyllä maha toiminut ihan normaalisti, harmi ettei sulla toiminut!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina nutrilettejä kaapissa. Kokemuksia lihavalta mutta laihtuvalta perheeltä:
- kun ongelma ei ole mitä syödään vaan miten paljon, on helpompi 'luopua syömisestä kokonaan' ja nutrata kuin osata lopettaa syöminen kesken. Meillä on perusterve ylipainoinen nutrannut jopa 3kk putkeen ja ollut elämänsä kunnossa koko ajan - iloinen pirteä ja jaksavainen. Pudonneesta painosta tullut kuurin jälkeenntakaisin max 10% mutta se on se vaikein vaihe, ja silloinkin on hyvä korvata joku ruokailu tuolla nutrilla.
- pidä aina saatavilla myös lempiomenoitasi, porkkanoita, appelsiineja, mangoa tms mitä tykkäät rouskuttaa - pureskelun tarve on hyvä tyydyttää...
- jos ongelma on se, että päivän kuluessa syö liian harvoin, on esim Nutrilett aamulla tosi helppo ja vaivaton tapa korvata aamupala. Tietää ja tuntee syöneensä, ja pärjää pienemmällä lounaalla.
- älä ota sitä niiiiin vakavasti. :)
- edullisimmat nutrilett paketit löytyy tokmannilta 25kpl pusseja = 19,95 joskus jopa 17,95 - myös netistä tilattuna.
- kaikki muut on kamalia mutta suklaa ja Mokka Ok.Tsemppiä elämäntapamuutokseesi!
Tää kuulostaa hyvältä! Pitää itsekin ostaa kyllä varastoonkin nutreja, sitten kun "kuuri" on ohi :) Itsekin tykkään tuosta suklaasta, muita on oo maistanut. Sitä thaikeittoja kiinnostais kokeilla! Kiitos tsempeistä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joka saakelin kerta nämä samat tyypit tulevat teilaamaan nutriletin ja ehdottavat omaa diettiään siihen tilalle. Ei ole meidän muiden vika jos teillä ei itsekuri yksinkertaisesti riitä. Kysyttiin kokemuksia nutriletista, ei kokemuksia siitäiten syötte rahkaa ja marjoja aamulla.
Tehkää oma aloitus omista laihdutus keinoistanne jos ette osaa pysyä aiheessa. Se mikä toimii yhdelle ei välttämättä toimi toiselle.Ja ap:lle tsemppiä ja hienoja tuloksia olet saanut aikaan. Muista juoda tarpeeksi vettä.
Joo sanoppa muuta! :D Vettä juon vähintään sen kaksi litraa päivässä, lisäksi myös kivennäisvettä :) Kiitos tsempeistä!! :)
Siis astua vaa'alle :D