Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat ja menkat!!

Vierailija
18.02.2017 |

Oon 14 v tyttö, pian täytän 15 ja mulla ei oikeestaa oo ollenkaa rintoja. Kaikilla mun luokkalaisilla ja seiska luokkalaisilla (vuoden nuoremmilla) on jo kookkaat einnat ja mulla ei mitää. Rinnat ollu saman kokoset varmaa 2. luokasta lähtien. En oo alipainonen, pituus n 161cm, paino n. 46 kg. Mutta tosii outoo on että mulla näkyy vähän kylkiluita ja sitten rintojen välistä kuultaa jotain luita... tää kuulostaa varmaa et oisin joku anorektikko mut en oo. Muussa lropassa on lihaa ihan normaalisti mut rintojen alueella ei. Menkatkaan ei oo tullu kuin 4 kertaa reilun kahden vuoden aikana. Harrastan urheiluu paljon eikä oo stressii.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luut törröttää ja ei ole tissejä? En tiedä, mistä lie johtuu...

Vierailija
2/2 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et oo alipainoinen niin silti aika hoikka. Pystyisitkö syömään enemmän, maistuuko karkit ja sipsit? Sitä vähän ihmettelen kyllä että miksi ei oo rinnat kasvaneet kun kuitenkin menkat ovat alkaneet vaikkakin harvakseltaan. Jos on liian hoikka niin ne voi tosiaan jäädä välistä.

Toisaalta mun sisko on 164cm ja tosi hoikka, varmaan suunnilleen saman painoinen kuin sä. Rinnat kasvoi ja menkat tuli ehkä 13-vuotiaana. Vieläkin saman kokoinen, 38 vee  ja 2 lasta. Kuulemma menkat jäänyt joskus väliin.

Toisaalta meidän luokalla yksi sai rinnat vasta lukiossa, se tosin oli varmaan anorektikko.

En nyt osannut kauheasti auttaa. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme