Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en löydä koskaan uskollista miestä, joka ajattelee samoin kuin minä

Vierailija
18.02.2017 |

Olisin lojaali ja uskollinen vaimo ja kunnioittaisin miestäni. En kuitenkaan haluaisi olla miehelle huorana enkä voisi kunnioittaa pettävää miestä.

Itse naisena en pettäisi missään tapauksessa. Normaalitilassa haluan paljon seksiä. Todella paljon. Kuitenkin jokainen ymmärtää ja minäkin olen saanut kokea, että elämässä ei koko ajan ole päällä normaali kausi seksuaalisuudessa, vaan tulee eteen vaikka mitä. Minulla oli mm. parin vuoden haluton jakso. Lisäksi olen kärsinyt sairaudesta, joka toisinaan estää yhdynnät.

Ymmärrän myös sen, että myös miehelle voi tulla haluttomia kausia. On työstressiä, on erektiohäiriötä yms.

Minä olisin valmis ottamaan sen riskin, että yhden miehen vaimona en saisi tarpeeksi seksiä, sillä tyydytyn vain yhdynnällä. Ja jos esim miehelle tulisi erektio-ongelma niin en saisi seksiä enää.

Synnytyksen jälkeen on mielestäni normaalia, että odotetaan, että naisen halut palaavat. Monesti olen lukenut, että jo muutaman kuukauden jälkeen pitäisi kiihkeänä olla antamassa reikää miehelle, kun mies "ei kestä enää". Nainen sitten ilman omaa halua antaa, ettei mies jätä eikä petä. Itse en tälläiseen pysty.

Minusta tulisi lojaali, uskollinen, miestä kunnioittava, normaalitilassa paljon seksiä haluava yhden miehen vaimo jollekin miehelle, mutta ei näe vaivaa, koska en kykene velvollisuuseksiin ja pidän vuoden parin haluttomuuta 40-60 vuoden liitossa ihan kärpäsen kakkana.

Kyllä kärsin itsekin, jos seksiä ei saa silloin kun sitä haluaisi. En silti ajattele, että kellään miehellä olisi velvollisuus minut tyydyttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla lapsia?

Vierailija
2/7 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtaa tuo ja laita jääkaapin oveen. Sulhoehdokkaat sitten allekirjoittavat tai eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko sinulla lapsia?

Ei ole. Miten se vaikuttaa asiaan? Ap

Vierailija
4/7 |
18.02.2017 |