Töitä riittää kaikille, jopa ammattitaidottomille!
Siivousfirmassamme on myös kouluttamattomia henkilöitä. Miehetkin ovat tervetulleita, tälläkin hetkellä meillä on muutama nuori mies ja osa heistä on asunut Suomessa pari vuotta. Työllistymiselle ei ole esteitä jos työhaluja löytyy!
Kommentit (17)
Siivousala on miehistymässä hyvää vauhtia
Rekrytoija kirjoitti:
Siivousfirmassamme on myös kouluttamattomia henkilöitä. Miehetkin ovat tervetulleita, tälläkin hetkellä meillä on muutama nuori mies ja osa heistä on asunut Suomessa pari vuotta. Työllistymiselle ei ole esteitä jos työhaluja löytyy!
Kerropa vielä firmasi nimi, niin otan yhteyttä! Saanko lisäksi kysyä, miksi mainitset erikseen, että miehetkin ovat tervetulleita? Tarkoitan, että minkätyyppistä siivousta firmassanne oikein tehdään, kun alleviivaat työntekijöiden sukupuolta.
Toki töitä riittää, palkanmaksajien kanssa se ongelma onkin!
Olen aivan 100 varma että minulle ei yrityksessänne olisi duunia. Minulle tuottaa vaikeuksia siivota edes omaa kämppääni, joten miten ihmeessä kykenisin toimimaan menestyksekkäästi hektisessä siivousoperaatiossa erilaisten kemikaalien ja työvälineiden kanssa?
Korjaus: Palkattomia ilmaistöitä riittää kaikille.
Joskus käy jopa niin että nuori, ammattitaidoton työntekijä palkataan ammattitaitoisen, mutta "liian vanhan" sijaan. Ja sitä ikää ei tarvitse olla paljoakaan että on yli-ikäinen työmarkkinoille. Vaikka kuntoa olisi, ammattitaidosta puhumattakaan.
Meillekin saa tulla siivoamaan, kyllä Suomessa töitä riittää kaikille! Palkkaa en valitettavasti aio maksaa, mutta eikö olekin mukavampi tuntea itsensä hyödylliseksi kuin maata kotona? Kyllä töitä löytyy, kun vaan viitsii tehdä! Kaikki pitäis eteen kantaa...
Kerro toki mistä löytyy siivousfirma, joka palkkaa lihasrappeumatautia sairastavan polvivikaisen astmaatikon. Siihen vielä endometrioosin aiheuttamat sairaslomat päälle niin johan on työnantajat riemuissaan tarjoamassa töitä.
Maksatteko myös palkkaa työntekijöillenne?
Eivät maksa liksaa - teitä on hujattu, kuinkas muutenkaan.
Ei kai orjuus ole laitonta, jos itse asettuu vapaaehtoisesti orjaksi tekemällä töitä ilman palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Maksatteko myös palkkaa työntekijöillenne?
Eihän työntekijöille nykyään palkkaa makseta. Älä nyt ihan hulluja rupea höpisemään, otetaan vaan työkkäristä joku hyväksikäytettävä Uuno, luvataan vakipaikkaa ja valehdellaan ummet lammet ja kun määräaika umpeutuu potkitaan pihalle ja uusi Uuno tilalle.
Siivoustöitä olisi täälläkin tarjota ja keikkaluontoisesti. Paljoa en pysty maksamaan, mutta voit keittää kahvit ilmatteeks ja syödä, mitä jääkaapista löytyy.
Kohta pitää ruveta itse maksamaan, että pääsee töihin.
Ei Suomessa mitään orjatöitä ole! Kaikki työ on hyväksi ja kannattaa aina ottaa vastaan. Työkokemus lisääntyy ja edetä vaikka mihin! Vain taivas on rajana!
Juu juu riippuu siitä kuka hakee ja mitä ;D