Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syöpä pelottaa, lääkäriä/sh paikalla?

Vierailija
18.02.2017 |

Mikä ihme minua oikein vaivaa... Kesällä huomasin toisella puolella kainalon ja rinnan välissä olevan alueen olevan isompi kuin toinen puoli on. Ihan kuin siinä olisi joko turvotusta tai enemmän kudosta kuin toisella puolella. Kainalo on myös kipuillut ainakin vuoden ja loppuvuodesta kipuja oli enemmän. Kertaalleen oli myös kaulan imusolmuke suurentunut, mutta todettiin ultrassa normaaliksi ja häipyi itsekseen pois. Rinnat ja kainalot ultrattiin kesällä ja normaalit olivat. Ultran jälkeen kipuileva kainalo oli pari viikkoa ihan kunnolla kipeä kunnes rauhoittui. Tuolla puolella missä on joko turvotusta tai kudosta enemmän on myös kainalossa enemmän kudosta ja samoin ko. rinta on isompi kuin toinen. Mitään patteja en ole löytänyt lukuunottamatta kainalon juosteita. Nyt tuntuu kuin tuo kainalon ja rinnan välinen pahkura ois tiiviimpi ja isompi kuin ennen, mutta en ole varma :( Toisella puilella on samanlainen "pahkura" mutta pienempi ja on minusta ihan normi mitoissa verrattuna toiseen puoleen. Kipuja on myös kyynärpäässä, ei tietoa miksi.

Lääkärissä olen rampannut ja rauhoittelevat vaan, kun kesällä on ultra tehty niin kaikki on hyvin. Mutta jostainhan syystä tuo kainalon ja rinnan välinen alue on isompi ja on kipuja aika ajoin. Mutta mitä tämä voi olla? Pelottaa rintasyöpä ja imusolmukesyöpä. Gynekään ei löytänyt mitään erikoista, kun kävin loppuvuodesta. Mulla tosin kudos on niin tiivistä, että vaikea on tunteakaan patteja tms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä se on. Otan osaa ja toivotan voimia sinulle!

Olet kuitenkin elänyt mukavan ja antoisan elämän ja saat niistä voimaa tulevaa varten!

Vierailija
2/2 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et luota lääkäreihin, sinut on jo tutkittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla