Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen pilaa asukokonaisuutensa likaisella, kauhtuneella, nurkistaan paskaisella kånken-repulla

Vierailija
16.02.2017 |

Usein näkee nuoria, muuten siistin ja asiallisen näköisiä ja oloisia ihmisiä ja sitten selässä keikkuu sellainen hirvitys. Miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Ne reput ovat usein niin törkeässä kunnossa että ihme ettei niissä vilise luteita.

Vierailija
2/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin 7 vuotta, että reppu oli Känken. Ja se olikin ruotsalaisella oo- lla. Kriisin paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavinta on se, kun ruuhkabussissa seisovalla on tuollainen luteita vilisevä kammotus ja itse istuu käytäväpaikalla niin eiköhän ne lykkää sitä paskaista reppua suuhuni.

Vierailija
4/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläin jatkuvasti Kånken-dissausketjuja. Miksi?

Vierailija
5/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi sen likaisempi, kun jonkun muun valmistajan reppu =) Aika mielenkiinteoinen teoria sulla.

Vierailija
6/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla ihmisillä on muiden merkkien reput usein aika likaisia, nuoret heittelee niitä koulujen käytäville jne. jolloin reppu likastuu. Oma Kånken on erittäin puhdas, ei ole koskaan lattialla. Joten revi siitä ilot.

Vierailija
7/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palsta on pilannut minut. Istuin bussissa muutama viikko sitten ja satuin huomaamaan jonkun noin teini-ikäisen jäävän bussista yhden koulun viereisellä pysäkillä. Muuten en olisi kiinnittänyt koko teiniin huomiota mutta huomasin että sillä oli kånken reppu-selässä.

Siinä katsoessani bussista poistuvaa teiniä tai oikeastaan bussista poistuvaa kånken reppua tajusin että olen muuttunut jollain peruuttamattomalla tavalla. JA SE ON TÄMÄN PALSTAN VIKA, PERKELE!

Vierailija
8/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-palsta on pilannut minut. Istuin bussissa muutama viikko sitten ja satuin huomaamaan jonkun noin teini-ikäisen jäävän bussista yhden koulun viereisellä pysäkillä. Muuten en olisi kiinnittänyt koko teiniin huomiota mutta huomasin että sillä oli kånken reppu-selässä.

Siinä katsoessani bussista poistuvaa teiniä tai oikeastaan bussista poistuvaa kånken reppua tajusin että olen muuttunut jollain peruuttamattomalla tavalla. JA SE ON TÄMÄN PALSTAN VIKA, PERKELE!

:D

Vierailija
9/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken joka on kulut ja likainen on muotia. Kaupoista saa ostaa valmiiksi kulutettuja ja vanhennettuja reppuja. Pienet repeämät ja haalistettu väri ja likatummenukset lisäävät hintaa. Urbaanin voittajan, alfauroksen tai -naaraan pettämättömin tunnusmerkki on kulahtanut Kånken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi