Luomenpoisto teinin kasvoista, suosituksia paikasta/tekijästä?
Olen katsellut monta monituista kertaa tekijöitä ym tietoa netistä, mutta päätöstä ei synny. Luomi on sen verran iso (n.1cm), hieman koholla ja sijaitsee teinin nenänvarressa 2cm päässä silmästä niin plastiikkakirurgi se kai olisi paras varata.
Tatu Tarkkaa miettinyt, hinta vain on suolainen eli 300-400e riippuen poistotavasta, Medfin on edullisin eli n.200e mutta siellä taas tekijä on ihan vain yleislääkäri ja pakko myöntää etten perusta kys lääkäreiden venäläisyydestä (juuu olen 2v työskennellyt venäläisten kanssa ja siitä jäi elinikäiset traumat).
Kokemuksia, suosituksia?
Kommentit (5)
Varaa aika joko plastiikkakirurgille tai kirurgille. Ja poisto nimenomaan siten, että ottaa luomen pois juurineen eikä vain napsaise sitä pintaa pois. Jos on pahanlaatuinen niin on sitten jo kerralla kaivettu kokonaan pois.
Ja monet yleislääkärit saavat rumaa jälkeä aikaiseksi huonon leikkaus- ja tikkaustaidon vuoksi. Ei kannata säästää tuossa asiassa.
Lääkäriä en muista, mutta miespuolinen plastiikkakirurgi Mehiläisen Hesperianpuiston sairaalassa poisti minulta juuri tällaisen luomen. Ei jäänyt merkkiäkään arvesta ja viiltokulma oli hyvin suunniteltu. Maksoi 250€.
Yritä 4 kaivella muistikeskustasi, please!
ap
Samaa miettinyt. tampereen seudulta itse haluaisin suosituksia.