Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitsette, jos teiltä kysytään, onko teillä lapsia?

Vierailija
14.02.2017 |

Tulkitsetteko sen ihan vain kysymykseksi, että onko teillä lapsia vai kiertoilmaukseksi sille, oletteko harrastaneet seksiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö, no eiköhän se ole jo oletuksena kaikilla ihmisillä, että päälle parikymppiset on seksiä harrastaneet? Mä kyllä vaan tiedustelen muuten vaan, kertoohan se jotain ihmisen arvoista ja elämästä, oli lapsia tai ei.

Vierailija
2/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööö, no eiköhän se ole jo oletuksena kaikilla ihmisillä, että päälle parikymppiset on seksiä harrastaneet? Mä kyllä vaan tiedustelen muuten vaan, kertoohan se jotain ihmisen arvoista ja elämästä, oli lapsia tai ei.

Mitä se kertoo ihmisen arvoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kokee vanhemmuuden omalla kohdallaan niin tärkeäksi että on halunnut lapsia. Arvot on sitä mihin rahansa ja aikansa laittaa, ja lasten hankkiminen nyt vaikuttaa noihin molempiin yleensä.

Vierailija
4/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kokee vanhemmuuden omalla kohdallaan niin tärkeäksi että on halunnut lapsia. Arvot on sitä mihin rahansa ja aikansa laittaa, ja lasten hankkiminen nyt vaikuttaa noihin molempiin yleensä.

Tai sit on paneskellut ympäriinsä ilman ehkäisyä ja oho. Sädekehä laskeutui pääni ylle.

Vierailija
5/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska lapsia tulee naps vain kaikille jotka niitä haluaa.

Vierailija
6/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahastun, että näytänkö niin vanhalta että minulla voisi olla lapsia. Vaikka olen jo kolmikyppinen. :D

Vierailija
7/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kysyjä on kiinnostanut tietämään, onko minulla lapsia. Ainoa tulkintaepäselvyys tässä voisi koskea esim synnytyksessä kuollutta lasta tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme