Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo ikäerohullu on todella sairas

Vierailija
13.02.2017 |

Ansaitsisi saada porttikiellon tälle palstalle. Olen itse 25v ja mieheni 13 vuotta vanhempi, olemme olleet yhdessä nyt vähän reilu kolme vuotta ja todellisessa elämässä kukaan ei ole katsonut pahalla ikäeroamme.

Ei, mieheni ei ole mikään hyväksikäyttäjä, pervo tai henkisesti jälkeenjäänyt, kuten kyseinen hullu niin sitkeästi väittää vaan olemme oikeasti onnellisia. Miksi meidän pitäisi hävetä, piilotella tai olla suhteemme takia ahdistuneita? Tai miksi mieheni muka pitäisi tuntea itsensä hirviöksi? En voi ymmärtää.

Alkaa mennä jo vihapuheen tai vähintäänkin nettikiusaamisen puolelle tuo Ikiksen haukkuminen ja riehuminen. Kuinka kauan tätä on jatkunut?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita vuosia... Kai tilalle tulee joku uusi argumentti kun nainen on 30 eikä enää voi edes noin sairas höperehtiä ettei senikäinen ole vielä synnytysiässä tai valmis yliopistossa opiskeluun :D

Vierailija
2/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/comment/7371756

Tuossa esim kommentti ikiksestä vuodelta 2013, aika sairasta kun asiaa ajattelee. Vuosia jankannut asiaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on jatkunut jo kauan. Mielisairas ja pakkomielteinen, katkeroitunut ihmisraunio tuo ihminen. 

Vierailija
4/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla itse Ikis.

Saitpa taas jauhaa lempiaiheestasi.

Vierailija
5/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue sen hullun juttuja. Turha sen höpinöistä on loukkaantua.

Vierailija
6/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! 

Vierailija
7/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep 

Vierailija
8/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitetään koska kirjoitti tänne ekan kerran. Sitten kaikki pohtimaan löytyykö tuttavapiiristä noihin ikiin sopivaa ihanaa nuortaparia ja mustasukkaista kostonhimoista hullua stalkkaajaa. Saadaan selville, kuka tuo ikis on. Loppuu kirjoittelu, kun jää kiinni.

Vierailija
9/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavia nuo nuoria tyttöjä kuolaavat setämiehet. Onko niillä joku pikkutyttöfetissi? 

Ikis? 

Vierailija
10/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa en ole koskaan tajunut noissa ikäerohullun jutuissa, kuinka täysikasvuinen ja ikäinen nainen voidaan rinnastaa lapseen. Ei tuossa logiikassa ole järjen hiventäkään, jo Suomen lainkin mukaan 18v kohdellaan kuin aikuista, joka tuo mukanaan vastuun ja tietyt oikeudet.

Vierailija
11/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitetään koska kirjoitti tänne ekan kerran. Sitten kaikki pohtimaan löytyykö tuttavapiiristä noihin ikiin sopivaa ihanaa nuortaparia ja mustasukkaista kostonhimoista hullua stalkkaajaa. Saadaan selville, kuka tuo ikis on. Loppuu kirjoittelu, kun jää kiinni.

Kai se loppuisi helpommin, jos kukaan ei avaisi eikä kommentoisi mitenkään sen juttuja. Huomiota se täällä on hakemassa. Sen aloitukset tunnistaa vaivatta, joten älkää avatko niitä.  Sama koskee noita muitakin yhden asian jankkaajia.

Vierailija
12/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiaa en ole koskaan tajunut noissa ikäerohullun jutuissa, kuinka täysikasvuinen ja ikäinen nainen voidaan rinnastaa lapseen. Ei tuossa logiikassa ole järjen hiventäkään, jo Suomen lainkin mukaan 18v kohdellaan kuin aikuista, joka tuo mukanaan vastuun ja tietyt oikeudet.

Periaatteessa jokainen osapuoli on tavallaan omalta kannaltaan oikeassa tässä. Ainoastan laillinen status on se joka lyttää koko keskustelun tylysti poikki.

Olen itse setämies ja ollut suhteessa nuorempaan ja se oli kyllä itsepetosta. Nyt häpeän suuresti lyhyttä seurustelusuhdetta oman tyttäreni ikäiseen nuoreen naiseen, jossa ei ollut mitään vikaa vaan vika oli minun vaihdevuosissa. Onneksi vaimo otti minut takaisin ja tytär pisti poikki kaverisuhteensa typyyn kuka seurusteli kanssani lyhyen aikaa.

Harmittaa kun ostin hienon kalliin autonkin tälle tytölle ja ei suostunut antamaan takaisin autoa.

Vierailija
13/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa jokainen osapuoli on tavallaan omalta kannaltaan oikeassa tässä. Ainoastan laillinen status on se joka lyttää koko keskustelun tylysti poikki.

Olen itse setämies ja ollut suhteessa nuorempaan ja se oli kyllä itsepetosta. Nyt häpeän suuresti lyhyttä seurustelusuhdetta oman tyttäreni ikäiseen nuoreen naiseen, jossa ei ollut mitään vikaa vaan vika oli minun vaihdevuosissa. Onneksi vaimo otti minut takaisin ja tytär pisti poikki kaverisuhteensa typyyn kuka seurusteli kanssani lyhyen aikaa.

Harmittaa kun ostin hienon kalliin autonkin tälle tytölle ja ei suostunut antamaan takaisin autoa.

Ikiksen alter ego tämäkin... Modet, pliiiiiis, ikis banniin nyt!

Vierailija
14/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se loppuisi helpommin, jos kukaan ei avaisi eikä kommentoisi mitenkään sen juttuja. Huomiota se täällä on hakemassa. Sen aloitukset tunnistaa vaivatta, joten älkää avatko niitä.  Sama koskee noita muitakin yhden asian jankkaajia.

Mutta kun ei toimi. Aina tulee uusia kommentoijia palstalle, jotka pöyristyvät idiootin kirjoitteluista - ja taas homma jatkuu...

Vierailija
15/23 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei toimi. Aina tulee uusia kommentoijia palstalle, jotka pöyristyvät idiootin kirjoitteluista - ja taas homma jatkuu...

Tämä. :/

Vierailija
16/23 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat itseesi sen kirjoitteluista? Mäkin oon 23 ja seurustelen 31-vuotiaan miehen kanssa joka varmasti menisi siihen ikiksen "ei ole kolmekymppinen mies voi rakastaa 2-kymppistä lasta" -kategoriaan mutta mä otan ne aloitukset vaan huumorilla koska tiedän kyllä itse miten asiat on.

Vierailija
17/23 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otat itseesi sen kirjoitteluista? Mäkin oon 23 ja seurustelen 31-vuotiaan miehen kanssa joka varmasti menisi siihen ikiksen "ei ole kolmekymppinen mies voi rakastaa 2-kymppistä lasta" -kategoriaan mutta mä otan ne aloitukset vaan huumorilla koska tiedän kyllä itse miten asiat on.

Aloittaja tässä! En mäkään sitä varsinaisesti itseeni ota, mutta raivostuttaa muiden palstalaisten puolesta kun välillä niitä sairaita aloituksia tulee melkein koko ajan. 

Vierailija
18/23 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parikymppisissä" on eroja. 20 vuotias on usein vasta muuttanut omilleen, aloittelee opintoja tai vaihtoehtoisesti työelämää ja opettelee itsenäistä elämää missä pitää kantaa täysi vastuu itsestä ja omasta kodista. 25-v on useimmiten kokenut jo hieman enemmän ja aikuisuuden perusasiat pitäisi olla hanskassa. Tällaisia havaintoja minä olen ainakin tehnyt kun olen omaa lähipiiriäni ja opiskelutovereitani seurannut. Juuri tuossa 19-25 ikävuosilla tapahtuu hirveästi aikuistumista, ja kyllä ne erot vaan huomaa esimerkiksi sellaisen välillä joka on juuri täysi-ikäistynyt ja kaikki on vielä uutta ja jännää verrattuna sellaiseen joka on jo tottunut aikuisuuden "iloihin ja taakkoihin". Ja toiset eivät aikuistu vielä kolmikymppisenäkään. 

Tiedän yhden parin jossa nainen oli juuri täyttänyt 20 ja mies pitkälti yli 30 kun avioituivat, mutta ei heidän välisestä kanssakäymisestä olisi arvannut ikäeroa. Kypsä ja vastuullinen nainen ikäisekseen, eikä kyse ollut mistään sellaisesta tapauksesta että vanha ukko "ostaa" nuoren ja kimmoisan muijan.

Sitten tiedän tapauksen jossa 23-v nainen pariutui 40-v miehen kanssa. Ukko oli kyllä viimeisen päälle niljake (mm. tunnettu pettämisjutuistaan), mieltynyt nuoriin herkkäuskoisiin naisiin ja varakas. Nainenkaan ei peitellyt puheissaan tätä rahan vetovoimaa miehessään. No, huonostihan siinä sitten kävi.

Ei näitä juttuja voi laskea numeroiden perusteella. Riippuu niin paljon tapauksista.

Vierailija
19/23 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parikymppisissä" on eroja. 20 vuotias on usein vasta muuttanut omilleen, aloittelee opintoja tai vaihtoehtoisesti työelämää ja opettelee itsenäistä elämää missä pitää kantaa täysi vastuu itsestä ja omasta kodista. 25-v on useimmiten kokenut jo hieman enemmän ja aikuisuuden perusasiat pitäisi olla hanskassa. Tällaisia havaintoja minä olen ainakin tehnyt kun olen omaa lähipiiriäni ja opiskelutovereitani seurannut. Juuri tuossa 19-25 ikävuosilla tapahtuu hirveästi aikuistumista, ja kyllä ne erot vaan huomaa esimerkiksi sellaisen välillä joka on juuri täysi-ikäistynyt ja kaikki on vielä uutta ja jännää verrattuna sellaiseen joka on jo tottunut aikuisuuden "iloihin ja taakkoihin". Ja toiset eivät aikuistu vielä kolmikymppisenäkään. 

Tiedän yhden parin jossa nainen oli juuri täyttänyt 20 ja mies pitkälti yli 30 kun avioituivat, mutta ei heidän välisestä kanssakäymisestä olisi arvannut ikäeroa. Kypsä ja vastuullinen nainen ikäisekseen, eikä kyse ollut mistään sellaisesta tapauksesta että vanha ukko "ostaa" nuoren ja kimmoisan muijan.

Sitten tiedän tapauksen jossa 23-v nainen pariutui 40-v miehen kanssa. Ukko oli kyllä viimeisen päälle niljake (mm. tunnettu pettämisjutuistaan), mieltynyt nuoriin herkkäuskoisiin naisiin ja varakas. Nainenkaan ei peitellyt puheissaan tätä rahan vetovoimaa miehessään. No, huonostihan siinä sitten kävi.

Ei näitä juttuja voi laskea numeroiden perusteella. Riippuu niin paljon tapauksista.

Näin on. 20-vuotias ja 25-vuotias ovat ihan eri asia, tuo viisi vuotta on valovuosi. Esim. 35-vuotiaan miehen ja 25-vuotiaan naisen suhde todennäköisesti voi toimia mainiosti, mutta 20-vuotiaan tytön ja 30-vuotiaan miehen suhde ei koskaan voi onnistua. Normaali 20-vuotias on ihan kakara, ei sen ikäinen voi olla kypsä tai vastuullinen. Ellei sitten ole joku ikäisekseen superkypsä luonnonoikku joka on muuttanut 16-vuotiaana omilleen. Suurin osa 20-vuotiaista ei tiedä itsenäisesti elämästä mitään. 

Vierailija
20/23 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei 20v ja 25v nyt niin kaukana toisistaan ole. Jotkut 20v ovat tietysti vielä lapsellisia, mutta eivät läheskään kaikki. Mun mielestä 20v naisen ja 30v miehen suhde voi toimia ihan hyvin eikä naisen välttämättä edes tarvitse olla erityisesti ikäistään kypsempi. 20-vuotiaitakin on niin erilaisia, toiset bilettävät ja toiset ovat rauhallisia kotihiiriä. Sitä paitsi joku 20v voi olla kypsempi kuin joku 25v. Rakkaus ei katso ikää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän