Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Dent Tilkassa Helsingin kaupungin hammaslääkäripalveluja?

Vierailija
13.02.2017 |

Sain sinne ajan suun terveydenhuollon ajanvarauksesta ja ihmettelen nyt asiaa, sillä eikö tuo ole yksityinen lafka

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksusitoumuksella olen siellä käynyt.

Vierailija
2/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostopalvelu. Lasku tulee ihan normaalisti kaupungilta postitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostopalvelu. Lasku tulee ihan normaalisti kaupungilta postitse.

Onko siis samat hinnat, mitkä nähtävillä kaupungin sivuilla?

Vierailija
4/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voiko joku tuolla käynyt vielä vastata.

Onko siis ihan sama jos saa tuolta ajan tai tavallisesta kaupungin hammashoitolasta?

Olen nyt työtön ja sain tuolta ajan eli maksaako sossu tuon ham.lääkärilaskun normaalisti?

Vierailija
5/12 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on samanhintainen. Juuri tänään kävin ja kaunki laskuttaa minua joskus,on kuulemma ongelmia! On Hyvät hammaslääkärit. Kävin tätä ennen yksityisellä "halvalla"hammaslääkärillä pari vuotta sitten ja nyt uusitaan kaikki mitä se "tuhersi" kiireessä.

Vierailija
6/12 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kun saat lähetteen ajanvarauksesta siis sähköisen niin kyllä on samat hinnat kuin kaupungilla.

t.  hammashoidon keskitetty ajanvaraus

Vierailija
7/12 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on yksi sadistihammaslääkäri, joka runnoo potilaan suuta ja sadattelee koko toimituksen ajan. Kävin maksusitoumuksella kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla jouduin odottamaan vuoroani yli 30 min yli ajan. Hyi. Ei enää koskaan. Nyt maksan mieluummin yksityiselle.

Vierailija
8/12 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostopalvelu kysymyksessä. Jos saat kaupungin hammaslääkäri-maksun viedä sossuun niin saat tämänkin.

Vierailija
9/12 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, kävin siellä kerran. Aiemmin kävin Tilkan Attendolla ja täytyy kyllä sanoa, että jälkimmäinen oli sata kertaa parempi. Molemmat ajat sain kaupungin varauksen kautta. Ei varmaan johdu niinkään firmasta, mutta lääkäri oli paljon mukavampi ja, huolellisempi ja parempi.

Vierailija
10/12 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä hammaslääkäri mies vai nainen. Minulle aiheutettu siellä rajut vammat. Törkeää salailua ja vahinkojen peittelyä

Vierailija
11/12 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälyni on siellä hammaslääkärinä, ja on hyvin pidetty.

Attendo omistaa sen.

Vierailija
12/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, löysin vanhan keskustelun mut ehkä joku huomais tän. Mä kävin kans tuolla ja nyt antoivat toisen ajan kun piti paikata toinenkin hammas ja aloin nyt miettiä että meneekö edelleen kunnallisen hinnoilla? En tajunnut edes kysyä kun varasi mulle toisen ajan. Pitääkö soittaa sinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä