Naiset! Tehtäiskö sopimus?
Älkää antako enää seksiä miehille ennen kuin ollaan vakituisessa suhteessa. Alkaa ottaa päähän kun en löydä miestä koska kaikki miehet haluaa vaan seksiä. Ja sitä ne saa aina joltain pissikseltä. Itse en todellakaan anna joten minut vaihdetaan lennosta naapurin pirkkoon joka antaa. Joten voidaanko sopia että kukaan ei enää jaa itseään?
Tietysti jollekin kaljamahaluusereille joita ei kukaan halua suhteeseen voitte antaa jos haluttaa. Sopisiko tämä kaikille? Kiitos.
Kommentit (3)
Jo on hullu ehdotus. Sinäkö ajattelet, että ne vonkaajat muuttuvat sitten taikaiskusta herrasmiehiksi. Ja siis haluatko sinä tällaisen miehen itsellesi?! Minä ainakin otan ennemmin sen rehellisen ja asiallisen miehen. Saa olla mahaakin.
Eli jos en itse halua vakavaa seurustelua, niin minun pitäisi olla selibaatissa, jotta joku tuikituntematon pirkko löytäisi itselleen paremmin miehen? Just.
Jos sinä pidät tärkeänä sitä, että seksiä on vasta vakituisessa suhteessa, niin ehkä sinun kannattaisi etsiä samoin ajatteleva mies? Sellainen mies tuskin on itsekään pelkän seksin perässä eikä myöskään luultavasti alkaisi esittämään sitoutumista vain saadakseen seksiä. Tuskin sinäkään haluaisit miestä, joka on kanssasi muka tositarkoituksella vain siksi, että ilman valehtelua ei saa pimppiä?
Sitten ne häntäheikit joutuvat kahta kauheammin esittämään olevansa vakavissaan ja pitämään teatteria pystyssä kuukausia. Todennäköisesti pitävät sitten koko ajan muutamaa "vakavaa" suhdetta yllä koko ajan, muutamaa aloitteluasteella, etsivät koko ajan uusia "parisuhde-ehdokkaita". Mutta entä sitten, kun se mies katoaa "suhteesta" pillua saatuaan joka tapauksessa? :D