Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2½h tarpeeksi aikaa olla lentokentällä ennen lentoa?

Vierailija
09.02.2017 |

Junia lähtee niin huonosti, ettei vaihtoehtoja ole, ellen taksilla kulje. Olen matkustamassa ensimmäistä kertaa lentokoneella, mutta teen lähtöselvityksen netissä. Riittäköhän tuo 2 ja puoli tuntia? Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää reippaasti

Vierailija
2/8 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää mainiosti. Kotimaan lennolla riittää vähempikin aika. Tietenkin riippuu myös siitä, onko ruumaan menevää vai pelkkää käsimatkatavaraa. Muta 2,5 h pitäisi riittää jopa ulkomaan lennolla kun on ruumaan menevää matkatavaraa.

Vierailija
4/8 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää ihan hyvin. Enempää ei kannata varata aikaa kun Vantaa-(ja Vantaan kuppeessa oleva Helsingin kylän) lentoasemalla maksaa IV-tuoppi 9,90 euroa. Säästä ne rahat mielummin lomakohteeseen. Esim.  Espanjassa saat tuolla rahalla noin 5-7 tuoppia paikasta riippuen. (Ei muuten tarvii ihmetellä, että miksiköhän ravintolakulttuuri on rikkaampaa muualla kuin Suomessa). 

Vierailija
5/8 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkeimpä liikaakin aikaa. Tuossa tulee jo tuhlattua rahaa ootellessa koneeseen pääsyä.

Vierailija
6/8 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hyvin riittää. Itse lennän tosi paljon ja tuo 2-2,5 h on riittänyt jopa mannertenvälisiin mainiosti. Jotkut tykkää urheilla lyhyellä ajalla, mutta itse olen sellainen stressierkki ettei siitä tulisi mitään.

Hyvää matkaa!

Vierailija
7/8 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Mitä siellä niin kauan tekee? Voithan ottaa makuupussin ja olla yötä. Huoh.

Vierailija
8/8 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, jos on hirveästi ruuhkaa enkä heti löydä kaikkia paikkoja? Parempi liian ajoissa kuin liian myöhään. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä