Onko 2½h tarpeeksi aikaa olla lentokentällä ennen lentoa?
Junia lähtee niin huonosti, ettei vaihtoehtoja ole, ellen taksilla kulje. Olen matkustamassa ensimmäistä kertaa lentokoneella, mutta teen lähtöselvityksen netissä. Riittäköhän tuo 2 ja puoli tuntia? Kiitos!
Kommentit (8)
Riittää mainiosti. Kotimaan lennolla riittää vähempikin aika. Tietenkin riippuu myös siitä, onko ruumaan menevää vai pelkkää käsimatkatavaraa. Muta 2,5 h pitäisi riittää jopa ulkomaan lennolla kun on ruumaan menevää matkatavaraa.
Riittää ihan hyvin. Enempää ei kannata varata aikaa kun Vantaa-(ja Vantaan kuppeessa oleva Helsingin kylän) lentoasemalla maksaa IV-tuoppi 9,90 euroa. Säästä ne rahat mielummin lomakohteeseen. Esim. Espanjassa saat tuolla rahalla noin 5-7 tuoppia paikasta riippuen. (Ei muuten tarvii ihmetellä, että miksiköhän ravintolakulttuuri on rikkaampaa muualla kuin Suomessa).
melkeimpä liikaakin aikaa. Tuossa tulee jo tuhlattua rahaa ootellessa koneeseen pääsyä.
Hei, hyvin riittää. Itse lennän tosi paljon ja tuo 2-2,5 h on riittänyt jopa mannertenvälisiin mainiosti. Jotkut tykkää urheilla lyhyellä ajalla, mutta itse olen sellainen stressierkki ettei siitä tulisi mitään.
Hyvää matkaa!
Oikeesti. Mitä siellä niin kauan tekee? Voithan ottaa makuupussin ja olla yötä. Huoh.
No enpä tiedä, jos on hirveästi ruuhkaa enkä heti löydä kaikkia paikkoja? Parempi liian ajoissa kuin liian myöhään. ap
Riittää reippaasti