Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te hoidatte aknelle taipuvaista ihoanne nyt talvisin?

Vierailija
08.02.2017 |

Olen eksynyt oman ihoni kanssa. Olen 27 vuotias. Vaikka yritän käyttää hellävaraisia tuotteita ja katson mitä syön (maidoton ja gluteeniton, lisäravinteet) silti ihoni tuon tuosta oireilee. Etenkin talvella nyt tuntuu että iho on pahimmillaan.

1 Miten usein pesette, millä tuotteilla? Aamulla vai illalla? Käytättekö suihkun jälkeen rasvaa, mitä?
2. Miten usein pesette kasvot, mitä tuotteita käytätte?
3. Käytättekö meikkipohjaa kasvoilla, onko tukkinut ihoa? Mitä merkkiä olette suosineet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia kaipailen :)

Vierailija
2/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aknea vielä 27v, niin syö roacuttan. Itsellä auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eksynyt oman ihoni kanssa. Olen 27 vuotias. Vaikka yritän käyttää hellävaraisia tuotteita ja katson mitä syön (maidoton ja gluteeniton, lisäravinteet) silti ihoni tuon tuosta oireilee. Etenkin talvella nyt tuntuu että iho on pahimmillaan.

1 Miten usein pesette, millä tuotteilla? Aamulla vai illalla? Käytättekö suihkun jälkeen rasvaa, mitä?

2. Miten usein pesette kasvot, mitä tuotteita käytätte?

3. Käytättekö meikkipohjaa kasvoilla, onko tukkinut ihoa? Mitä merkkiä olette suosineet?

Aamu-ja iltapesut. Puhdistusvaahto tai geeli+kasvovesi. Aina pesun jälkeen kosteusvoide. Kokeilemalla selviää,mikä parhaiten sopii mutta suosittelen ostamaan ihan kosmetologilta tuotteet tai ainakin käyttämään apteekkituotteita. Humektan on monesti hyvä perusvoide akneiholle. Käy säännöllisessä kasvohoidossa/ihonpuhdistuksessa. Jos pahasti tulehdusta,lääkekuuri. Meikkiä voi käyttää,kun katsoo ettei ole täynnä silikonia tai talkkia. Hyvä meikinpuhdistus aina illalla.

Vierailija
4/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iho oireilee pahemmin talvella,voi kertoa kuivuudesta. Rasvainen akneihokin voi olla pintakuiva. Tämä voi pahentaa tukkeumia. Kuorinta kerran,pari viikkoon riippuen ihon tilasta ja hyvä kosteutus.

Vierailija
5/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin itse kaikkien mullistavien pesuaineiden käytön puolisen vuotta sitten, ei auttanut mikään.

Ensiksi lämpöisellä vedellä ja lopuksi jääkylmällä kerran päivään, välillä kaksi. Sen jälkeen tavallista naamarasvaa. Aloin myös syömään A, C ja D- vitamiinejä + sinkkiä. Muutos on melkoinen vaikka itse aina naamani kuntoa inhonneena sanonkin. M26.