Kuulin että yhden pienen lapsen nimi on Lyyli
Minusta aika kamala nimi. Miksi vanhemmat antaa tuolaisen nimen, ihan kuin pilkkanimi.
Kommentit (21)
So? Tunnen minäkin pikku-Lyylin, hänelle nimi annettu rakkaudella.
Enemmän ihmetyttää tuollaiset aikuiset, ketkä haukkuvat ihan normaalia nimeä.
"Kutsuttakoon ruusua millä nimellä tahansa, se silti tuoksuu yhtä suloiselta".
Kummallisempia on nää nykyiset Jadessa, Jemina etc väännökset tai Eufrosyne Mattiset.
Meillä on Lydia, usein sanotaan Lyyliksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Lydia, usein sanotaan Lyyliksi.
Kuulostaa kivalta, sekä varsinainen että lempinimi :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Tyttöni nimi on Lyyli.
Poikani on Väinö.
Minä pidän niistä nimistä.
Makuasia ja siksi en sinulta mielipidettä kysynytkään asiaan.
Anteeksi. Makuasioitahan nämä on. Väinöstä pidän itsekin. Olin asiaton kun arvostelin nimeä. En ole ennen lapsella kuullut siksi kai yllätti tuo nimi.
T.ap
Minäkin tunnen pienen Lyylin. Oliko muuta?
Mikä sun mielestä on hyvä nimi ap?
Niinpä, ei voi tajuta. Ihan turhaa vaivalla hankkia pieni suloinen lapsi, kun nimi on linjaa arvo lyyli olavi jne jne YÖK
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni esim Jessica, Jannica ja Jennica ovat kivoja.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta aika kamala nimi. Miksi vanhemmat antaa tuolaisen nimen, ihan kuin pilkkanimi.
Lyyli on minun mielestäni arvokkaan kuuloinen ja harvinainen nimi. Voisin antaa nimeksi omalle tyttärelleni, mikäli sellaisen joskus saa.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisempia on nää nykyiset Jadessa, Jemina etc väännökset tai Eufrosyne Mattiset.
Naurattaa aina nämä jotka ihmettelevät jonkun nimien arvostelua, mutta samalla itse haukkuvat muita nimiä. :"D
Ap pyysi anteeksi, sìihenkin tulee alapeukkuja. Kuis?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ei voi tajuta. Ihan turhaa vaivalla hankkia pieni suloinen lapsi, kun nimi on linjaa arvo lyyli olavi jne jne YÖK
Sinun ei sitten varmaan itse kannata koskaan perheellistyä, ettei vain lapsesi mene pilalle siitä, kun jonkun tuntemattoman mielestä hänen nimensä ei ole nätti. Kaikki se vaiva, ja sitten se suloisuus katoaa kuin tuhka tuuleen, kun joku random vastaantulija sanookin, että "yök, en tykkää tuosta nimestä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni esim Jessica, Jannica ja Jennica ovat kivoja.
T.ap
Ei oo ap:n viesti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Tyttöni nimi on Lyyli.
Poikani on Väinö.
Makuasia ja siksi en sinulta mielipidettä kysynytkään asiaan.Anteeksi. Makuasioitahan nämä on. Väinöstä pidän itsekin. Olin asiaton kun arvostelin nimeä. En ole ennen lapsella kuullut siksi kai yllätti tuo nimi.
T.ap
Täältä sivusta kommentoin että jos et ole ennen lapsella kuullut nimeä Lyyli, niin koska luulit vanhojen ihmisten saaneen tämän nimen? Eiköhän lapsena.
Ja omana mielipiteenä Lyyli on tosi kiva, nämä nykyajan väkisin keksityt kammotukset on noloja. Mutta joo, makuasioita.
Minäkin tiedän Lyyli-tytön. Alkuun mietiskelin nimeä mutta todennut että aika siisti nimi :)
Onhan se vain niin että Lyyli kuulostaa ylipainoiselta vanhalta mummolta.
Vierailija kirjoitti:
AP ei kuulosta kovin vilpittömältä. Tekee ensi aloituksen jossa hakee toisen ihmisen lapsen nimelle yleistä tuomiota, mutta kun ei sitä saakaan vaan vain negatiivisia kommentteja itseään kohtaan, kääntää äkkiä kelkkansa. Varmaan siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP ei kuulosta kovin vilpittömältä. Tekee ensi aloituksen jossa hakee toisen ihmisen lapsen nimelle yleistä tuomiota, mutta kun ei sitä saakaan vaan vain negatiivisia kommentteja itseään kohtaan, kääntää äkkiä kelkkansa. Varmaan siksi.
Anteeksipyyntö on vilpitön. Mutta kelkka ei kääntynyt. Ihmettelen edelleen nimeä mutta myönnän ilmaisseeni asian tökerösti.
T.ap
Kiitos.
Tyttöni nimi on Lyyli.
Poikani on Väinö.
Makuasia ja siksi en sinulta mielipidettä kysynytkään asiaan.