Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liioitteleeko kaverini? (Hurjat bileillat)

Vierailija
07.02.2017 |

Kaverini kertoili aina hurjia juttuja mitä on tapahtunut kun ovat olleet kavereiden kesken bilettämässä. Miehiä joka sormelle, hurjia jatkoja eri bändien kanssa ja vaikka mitä. Nyt muutaman vuoden olen ollut mukana näissä tilanteissa ja kertaakaan ei ole tapahtunut mitään jännittävää. Esimerkiksi yksikään bändin jäsen ei ole tullut juttelemaan, vaikka ovat kuulema eri bändien kanssa niin tuttuja ja läheisiä. Päinvastoin. Mitään miehiä ei myöskään ole näkynyt ketään iskemässä, ellei nyt lasketa jotain kännisiä parhaat päivänsä nähneitä vanhoja ukkoja.

Onkohan kaverini keksinyt kaikki jutut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tottakai esiintyjät juttelee fanien kanssa ja jopa halaavat, sekä saattavat muistaa faneja jotka ovat ennenkin käyneet heidän keikoillaan, eikös se kuulu heidän työhön.

Kaverini taas on uskotellut, että heillä on todella hyvät välit ja heittävät rennosti juttua ja käyvät yhdessä jatkoilla ja ovat hyvin tiivis porukka. Kuitenkin mitä minä olen nähnyt, niin nämä esiintyjät ovat lähteneet livohkaan niin pian kun suinkin kerkiävät. Kaveri kuitenkin nauraa muille jotka kuvittelevat esiintyjien olevan läheisiä heille vaikka itse tekee samaa. Outoa. Ap

Vierailija
2/3 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauski?

Ei sentään :D

Naimisissa olevia, jopa perheellisiä kuitenkin suurin osa näistä bändien jäsenistä. Ap