Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mut raiskattiin kun olin 18 mutten oikeastaan koskaan..

Vierailija
07.02.2017 |

ole suostunut ajattelemaan sitä. Tuntuu kuin se olisi tapahtunut jollekin toiselle. Liekö siitä johtuvaa etten yhdistä seksiä rakkauteen enkä rakkautta seksiin. Ei mun mielestä seksi ole jotain kaunista jota tapahtuu kahden toisiaan rakastavan ihmisen välillä. Seksi on seksiä. Ei sillä ole mulle mitään tekemistä rakkauden kanssa. Onko kellään muulla samankaltaisia kokemuksia/ajatuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Mua ei varsinaisesti kai raiskattu, ainakaan siinä mielessä, mitä itse pidän raiskauksena. Enemmän ehkä vaan pakotettiin seksiin/käytettiin hyväksi, ei ollut mahdollisuutta kieltäytyä. No, kuitenkin, on joskus samanlaisia ajatuksia. Haaveilen kyllä sellaisesta luottamuksesta, välittämisestä ja suhteesta, jossa rakasteltaisiin, mutta en tiedä pystyisinkö sellaiseen, jos tulisi tilaisuus. Irtoseksiä/merkityksetöntä seksiä en pysty enää harrastamaan, en tunne siinä oikeastaan mitään. 

Vierailija
2/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko orgasmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan seksi ole kaunista, vaan pahoinpitelyä. Ihan totta olen sitä mieltä. Suurimman osan miehistä naiselle suorittama seksi on pahoinpitelyä, koska miehiä ei halutessaan naista edes kiinnosta, mille koko homma naisesta tuntuu.

Minua ei ole koskaan raiskattu.

Miehen pitäisi siis todella varmistua, että seksi on naiselle ok, ennen aktia, että se ei ole väkivaltaa naista kohtaan. Sama toki naisille miehiin päin. Hirvittää ne pillua mihille tarjoamaan änkeävät h*rot.

Vierailija
4/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, miehelle, työnnettiin kerran kieli suuhun nukkuessani. Asialla oli joku jälkeenjäänyt nainen joka ei varmaan muuten miestä saa paitsi lutkuttamalla nukkuvia. Ei se kuitenkaan ollut minulle mikään elämää romahduttava kokemus, vaikka vähän aikaa sen jälkeen tekikin mieli sylkeä debiilin kuolat suustani pois.