Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella ahdistunut

Vierailija
07.02.2017 |

Ollut jo vuosia ja syönyt myös mielialalääkkeitä välillä taukoa pitäen. Nyt olo taas pahentunut kun jäin työttömäksikin. Pelkään koko ajan läheisten menettämistä, elinpiiri onnkaventunut eikä ole sosiaalisia suhteita. Omaisia ei muutenkaan ole paljon. En pysty nauttimaan elämästä kun yksinäisyys ja menettämisen pelko piinaavat. Tuntuu ettei tulevaisuudella ole mitään positiivista annettavaa. Miten selviän? Nykyinen lääkitys ei auta, terapiaan ei ole varaa. Yritän kerätä voimia tilata lääkärille ajan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mulla ihan samoja juttuja. Vaikeeta on tää elämä ja tulevaisuus näyttää synkältä. Yritetään kuitenkin jaksaa jotenkin. 🌻

Vierailija
2/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä siitä pelosta irti. Nauti niistä läheisistä joita on. Käy lääkärillä ja keskustele mahdollisesta lääkityksestä. Yritä etsiä uusia töitä jos suinkin jaksat, kokeile vapaaehtoistyötä jos muuta ei ilmaannu. Yritä liikkua enemmän ja jos mahdollista ota lemmikki. Jos olet sinkku niin etsi treffikumppaneita netistä. Ehkä löydät jonkun mukavan, mahdollisesti samankaltaisella historialla? Älä halveksi itseäsi sairauden vuoksi, kuulostat mukavalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri kirjoitti:

Yritä päästä siitä pelosta irti. Nauti niistä läheisistä joita on. Käy lääkärillä ja keskustele mahdollisesta lääkityksestä. Yritä etsiä uusia töitä jos suinkin jaksat, kokeile vapaaehtoistyötä jos muuta ei ilmaannu. Yritä liikkua enemmän ja jos mahdollista ota lemmikki. Jos olet sinkku niin etsi treffikumppaneita netistä. Ehkä löydät jonkun mukavan, mahdollisesti samankaltaisella historialla? Älä halveksi itseäsi sairauden vuoksi, kuulostat mukavalta ihmiseltä.

Kiitos. Lemmikki minulla onkin mutta murehdin senkin poismenoa. Työnhaku tuntuu nyt vaikealta kun itsetuntokin heikentynyt ja olen kotiini erakoitunut. Apeaa on olo.

Vierailija
4/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle elämän iloa lisää ja vapautusta ahdistuksesta ja peloista <3 Olet arvokas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi