Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisen ominaistuoksu, oletko valinnut kumppanisi ominaistuoksun mukaan?

Vierailija
06.02.2017 |

Ehkäpä jopa tietämättäsi. Tuoksuuko kumppanisi hyvälle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuu hyvälle ja tuoksuttelen häntä usein. Saa sydämeni pakahtumaan edelleen 14 vuoden jälkeenkin :)

Vierailija
2/9 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun mies on tuoksunut nenääni pullalle, tarkemmin vaniljaviinereille. (Jostain syystä hän kokee sen epämiehekkäänä, ja toivoo edes pekoninhajua, mutta ei.) Huumaava tuoksu 12 yhteisen vuodenkin jälkeen. Nuuhkin hänen t-paitojaan ja tunnistan tyynymme sekunnissa. Onnellinen avioliitto 💑

Olen kyllä muutenkin tarkka tuoksuista, enkä ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä kuin alle vuoden joskus nuorena, se ilmeisesti hämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksuu hyvälle ja tuoksuttelen häntä usein. Saa sydämeni pakahtumaan edelleen 14 vuoden jälkeenkin :)

Ihana kuulla tuollaista.

Vierailija
4/9 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuoksuu, jos en saa unta, hän nukuttaa minut lusikka-asennossa, toimii hyvin.

Vierailija
5/9 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ex-tyttöystäväni ominaistuoksu oli aivan ihana, yksi harvoista asioista joka antoi minulle erityisen turvallista oloa. Seksin aikana en voinut olla nuuhkimatta häntä joka paikasta, kyllä IHAN joka paikasta, myös peppuvakoa ja kainaloita tuli nuuhkittua välillä. Kun sain nukkua lusikka-asennossa hänen kanssan, tai hän rintakehäni päällä, tunsin olevani niin onnellinen kun siinä on oma kulta joka taas tuoksuu niin hyvälle...

Vierailija
6/9 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Kun kaikkien huulien maku oli kohdallaan, tiesin , että tässä on elämäni nainen. Kuluneet 28 vuotta ovat osoittaneet, että olin oikeassa.

Vierailija
7/9 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli yksi ihanantuoksuinen poikaystävä, se ominaistuoksu oli niin hyvä, että hikikin oli minulle kuin jotain parfyymia. Kukaan muu mies ei ole tuoksunut niin hyvältä, eikä rakastumisen tunne ja fyysinen yhteyskään ole muiden kanssa ollut ollenkaan samanlaista.

Vierailija
8/9 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aina tuoksunut todella huumaavalle, että osaksi kyllä tuoksu vaikutti.

Vierailija
9/9 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eksistäni tuoksui todella huumaavan vahvalle. Tuoksu oli sellainen miellyttävän pyöreä ja vähän mausteinen sekä eläimellinen, ei lainkaan pistävä. Aikaisemmissa miehissä oli aina ollut mielestäni jotain vikaa ja kun tämän tuoksujutun tajusin, niin maailmat avautuivat. Sen miehen jälkeen ei yhtä intohimoista suhdetta ole ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi