Urheiluvälineiden säilyttämimen kerrostalossa.
Tuli ihan hirveetä huutoa kun jätin sukset alarappuun seinää vasten. Huom. Niistä ei valunu vettä koskei olleet lumiset.
Missä pitää pitää urheiluvälineitä kerrostalossa? Kämpässäkö?
Kommentit (12)
Kotona tai häkkivarastossa.
Rappukäytävässä ei saa säilyttää mitään. Enkä kyllä edes uskaltaisi rappuun jättääkään mitään.
Kämpässä, kyllä. Kuten tiesitkin. Mitä haet näin typerällä aloituksella? Huomiota? Nyt sait sitä.
Vierailija kirjoitti:
Rappukäytävässä ei saa säilyttää mitään. Enkä kyllä edes uskaltaisi rappuun jättääkään mitään.
Voi ne jättää siihen kuivamaan. Lappu merkiksi että kuivuvat yön yli niin naapurit tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ne jättää siihen kuivamaan. Lappu merkiksi että kuivuvat yön yli niin naapurit tietävät.
Omaan kylpyhuoneeseen kuivamaan.
Ei rappuun!
Mä säilytän suksia parvekkeella. En uskalla jättää rappuun, on sen verran kalliit.
Meille isompi ongelma on missä säilyttää monoja, laskettelumonoja, luistimia, kypäröitä. Luistelukypäröitä. Niitä kun on 4x kaikkea.
Häkkikellarissa säilytettäus muuten, mutta varaston oveen on vaan 1 emännän avain/huoneisto eikä niitäsaa teettää lisää.
Ainakaan vielä ei olla saatu toimimaan meillä, että tuo emännän avain palautettais eteisen avainnaulaan ennen reeneihin lähtöä.
Joku jos keksis joko säilytysratkaisun / miten saatais tuo 1 avain riittämään kaikille. Nyt on eteinen aivsn hirveässä kunnossa vaikkei siinä ole kuin kausivaatteet/varusteet
Omassa kämpässähän niitä pitää säilyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi jättää rappuun hetkeksikään
Huoli pois, kyllä ne joku sieltä rapusta varastaa vaikkei aikoisi hiihtääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi jättää rappuun hetkeksikään
Minulla on hyvät suhteet naapureihin ja he fanittavat minua. Sukset saavat kuivua rapussa.
Muilla on ehkä eri peli mutta minä teen kuten hyvin havaitsen. Kuivaavat paremmin rapussa.
Onneksi omakotitalossa voin jättää sukset minne huvittaa. Kerrostalossa joutuu aina palvelemaan muiden mieltymyksiä ja raahaamaan lumiset sukset olohuoneeseen saakka.
Voihan ne jättää vaikka etuoven viereen ulos. Siihen seinää vasten.
Kekkonen olisi nauranut tuollaisille läskiperseille joita sukset kauhistuttaa.