Miten aloittaa mielenkiintoisesti työhakemus??
Ei meinaa millään tärpätä, vaikka kuinka viimeisen päälle koitan tehdä hakemukset. Olisiko esim röyhkeästi vaan tässä teille uusi "tämä ja tämä." Vai miten? Nyt kaikki vinkit nasevaan, huomiota herättävään ja haastattelukutsun poikivaan hakemukseen!
Kommentit (15)
"Olen tulossa teille töihin, pätevyyteni voitte tarkastaa oheisista liitteistä."
Tulen teille töihin halusitte tai ette. Huomenna aloitan teillä työt ja palkka on se ja se jne......
Hyvää päivää arvoisa vastaanottaja.
Nalle wahlroos (tai joku muu HYVIN verkostoitunut nimi) suositteli hakemaan tätä tarjoamaanne paikkaa.
Voin suostua näillä ehdoilla:
"haen nyt sitten sitä paikkaa, kun työkkäristä käskettiin."
Ai ja loppuun tietenkin: voitte ilmoittaa valinnastani numeroon xxx xxxx xxx , jos en vastaa soittakaa uudelleen. Olen tehokas ja äärimmäisen kiireinen.
En ole vielä saanut töitä (enkä naistakaan), mutta kai teiltä liikenee kumpaakin, toki vaan toinenkin käy - siis työ mieluummin öö..
Pyydän mitä kunnioittavimmin tulla huomioon otetuksi osa-aikaisen siivoojan sijaisuuden sijaisuutta täytettäessä.
Tulen olemaan teidän firmanne toimitusjohtaja ja sä saat potkut!!
Kertomalla, että mitä työkokemusta sinulla on koskien kyseistä paikkaa. Ei mitään esittelyä tai muuta lätinää. Työkokemus ja se, että on jo työpaikka, ovat ne tärkeimmät kriteerit.
Olen siili, Simo Siili, jonka suurta herkkua on viili.