Naiset antaa miehelle ennemmin anteeksi väkivaltaisuuden kuin epävarmuuden
Epävarma mies on kaikkein ällöttävin mies naisten mielestä. Ei oikeastaan mies ollenkaan. Ehkä vain pedofiilit on heitä pahempia ällötyksiä. Epävarmaa miestä ei halua kukaan. Väkivaltaisille sen sijaan löytyy aina joku ottaja. Aina löytyy joku nainen joka on näkevinään sen kultaisen sydämen siellä nyrkiniskujen takana. Epävarman miehen sydämessä nainen ei näe kuin jotain paskanruskeaa ruostetta, joka joutaa kaatopaikalle.
Kommentit (10)
Siis tarkoitatko huonoa itsetuntoa? On kyllä äärimmäisen rasittava piirre ihmisessä ja tekee kaikesta hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää mutta totta. Nainen on pariutumisen suhteen vieläkin todella alkukantainen laumaeläin.
Näin on. Miehen ominaisuudet jotka ovat nyky-yhteiskuntajärjestelmään sopivia, eivät kuitenkaan ole sellaisia jotka herättäisivät naisessa kiinnostuksen.
Nainen haluaa suojelijan ja epävarmasta ei vaan ole siihen. Toisaalta voi olla nyrkkeilysäkkinä itse miehelle, joka osaa puolustaa - - ainakin itseään. Seen them both ja totta on, ettei epävarma mies kyllä saa mua sytttymään. Siksi olen tällä hetkellä yksin.
Yleensä se epävarmuus paistaa ihmisestä jo tavatessa, mutta väkivaltaisuutta ei näe päältä päin. Mikään väkivaltainen parisuhde ei ala nyrkin iskulla kasvoihin ensitapaamisella, vaan se väkivalta tulee pieninä annoksina kuvaan vasta myöhemmin. Ja siinä vaiheessa on jo vaikeaa lähteä pois.
Tismalleen näin. Vain alfauros kelpaa, nyrkin heiluttaminenkin on vain jännää.
Sitten miehen pitäisi kuitenkin olla tunteellinen herkkis, joka tykkää hoitaa lapsia, kun nainen pyörii ties missä. Alfasta ei tietenkään tällaista koskaan tule, mutta umpiluupää nainen jaksaa uskoa ihmeeseen.
Mun tapaama epävarma mies ei osaa edes sänkypuuhia. Miksi siis tuhlata aikaa? Kyllä kai sitä jonkun verran pitäis itsetuntoa olla? Tosin entinen jänskämies osasi vain ne ja sen väkivallan. Mistähän löytäisi välimuodon?
Vierailija kirjoitti:
Mun tapaama epävarma mies ei osaa edes sänkypuuhia. Miksi siis tuhlata aikaa?
Helppohan se on arvostella, kun itse ei tarvitse tehdä muuta kuin maata selällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tapaama epävarma mies ei osaa edes sänkypuuhia. Miksi siis tuhlata aikaa?
Helppohan se on arvostella, kun itse ei tarvitse tehdä muuta kuin maata selällään.
No mä tarkotan sitä, ettei sillä edes seiso, eikä koskaan halua seksiä. Mikälie aseksuaali mammanpoika?
Epävarmuus ja väkivaltaisuus kulkevat ikävän usein käsi kädessä. Kun ei usko tai luota, että toinen rakastaa oikeasti ja haluaa pysyä rinnalla, niin väkivallalla alistaminen on helppo keino saada se toinen pysymään siinä. Onko tämä jonkin suomalaisille tyypillinen ajatusmalli, että epävarmuus - ja huono itsetunto - korreloivat automaattisesti kiltteyden, toisen kunnoittamisen ja uskollisuuden kanssa?
Ikävää mutta totta. Nainen on pariutumisen suhteen vieläkin todella alkukantainen laumaeläin.