APUA, tuntuu että pistorasia tuijottaa!
Mulla on makuuhuoneen seinässä sellainen musta pistorasia, kun sitä katsoo jonkun aikaa tulee tunne, että siellä on silmät.
Siirryin olohuoneeseen nukkumaan ja siirsin myös vauvani sängyn pois makkarista. Vauva oli itkuinen ennen, mutta on jo rauhoittunut, kun ei nukuta enää makkarissa.
Kommentit (20)
Hanki aika psykiatrille ja kerro siellä vauvaa piinaavasta, tuijottelevasta pistorasiasta. Toivottavasti saat lääkityksen kohdalleen.
Itse pelkäsin lapsena pistorasioita, koska minua oli peloteltu "sähkömöröllä" joka tulee jos pistorasiaan yrittää työntää jotain sinne kuulumatonta.
Niin että olisiko tässä nyt kyseessä juurikin tuo sähkömörkö, joka nyt on AP:n ja hänen vauvansa kimpussa ja heitä sieltä pistorasian rei'istä vaanii...
Mun pistorasia puhuu mulle ja sen jutut on kuolettavan tylsiä. Aina jotain julkkisjuoruja Seiskan tyyliin. Kehuskelee jollain B-luokan julkkistutuillaan.
Jos oikeasti tuntuu vahvasti tuolta niin psykiatrinen apu ois kyllä paikallaan! :( tsemppiä!
Eihän sulla vaan ole lapsivuodepsykoosi? Ootko valvonut paljon?
Tuijota tiukasti takaisin. Kyllä se siitä.
Jutteles nyt jollekin tuttavalles tästä tilanteesta. Voit olla avun tarpeessa, vaikka et itse sitä huomaa.
Jos pistorasia tuijottaa, puhkaise siltä silmät! Työnnä rautalangan pätkät sen "silmiin" niin kyllä loppuu tuijottelut :)
🇺🇦🇮🇱
Et sitten laittanut vaikka kirjaa, tai jotain lastulevyn kappaletta sen pistorasian eteen näkösuojaksi?
Kutsu huoltomies ja kerro hänelle tästä pistorasiasta. Piristät huoltomiehen päivää!
Vierailija kirjoitti:
Tuijota tiukasti takaisin. Kyllä se siitä.
Voitte ottaa tuijotuskilpailun!
Miksi minun pistorasiat eivät tuijota minua tai miksi niistä ei voi tulla mitään jänniä asioita?
Ainoastaan sähköä ja kerran tuli jääpuikkoja.
Taasko se pistorasia on alkanut tuijottamaan?!!? Tämä sama aloitus oli just viime viikolla täällä. Peitä jo se helvetin pistorasia, ettei se vaan ala juttelemaan sulle!!!!
ps. Ainoastaan otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Taasko se pistorasia on alkanut tuijottamaan?!!? Tämä sama aloitus oli just viime viikolla täällä. Peitä jo se helvetin pistorasia, ettei se vaan ala juttelemaan sulle!!!!
ps. Ainoastaan otettu lääke auttaa.
Vanha aloitus joo, näkyisi olevan jo vuodelta 2013 jos siis tätä ketjua meinaat:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3802857/ketju/onko_muilla_tullut_koskaan…
Eli lienee niin, että joku tylsistynyt av-mamma se nyt vaan provoilee...
Siellä asuu teidän jouluna syömän kinkun henki.
Oletko varma ettei olohuoneen pistorasiasta valu huoneeseen homokaasua?