Tällaiset tekstit saa mut oksentamaan:
http://thoughtcatalog.com/janne-robinson/2017/01/bullshit-you-arent-liv…
Ensinnäkin raivostuttaa ihmiset, jotka kuvittelee tietävänsä jotain toisten elämästä pelkästään näkemällä toisen "kadulla" tai "bussissa" tai "toimistotyössä" (uuu... kamalat, tylsät ihmiset, jotka ansaitsevat elantonsa käymällä töissä TOIMISTOSSA)...
Ja mitä tarkoittaa tuo komentaminen: "Elä elämääsi!" Siis MITÄ se tarkoittaa? Mitä kukaan ulkopuolinen oikeasti tietää toisesta ja siitä kuinka täysillä tämä elämäänsä elää? Esim. minä saatan näyttää apaattiselta bussissa istuessa, mutta todellisuudessa imen joka hetken sisääni, joka äänen, tuoksun, lämmön, kaiken. Koen eläväni täysillä vaikken välttämättä ulospäin näytä Naantalin auringolta ja olen ihmisenä ehkä melko hiljainenkin välillä.
Lopussa kirjoittaja kysyy mitä tekisit huomenna, jos sinulla olisi 6 miljoonaa ja kehottaa huomenna tekemään niin kuin on haaveillut. No. Mulla ei ole 6 miljoonaa. Eli mun oli pakko tänäänkin tulla toimistolle klo 8 ja täällä on oltava klo 16 asti.
Kaikki tuo itsensä toteuttaminen, päivätyön jättäminen ym. BS, olisi ehkä mahdollista, jos ei tarvitsi ajatella kuin omaa napaa. Mitähän mun neljä lasta ja aviomies sanoisi, jos ottaisin tänään loparit ja lähtisin "elämään unelmaani"?