Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdään miehen kanssa

Vierailija
05.02.2017 |

Joka jokaisen "ongelman" edessä syyttää mua eikä suostu puhumaan vaikka kuinka annan tilaa ja kerron, että haluaisin kuunnella, miten hän asian kokee. Mies myös lyö luurin korvaann ja haukkui kerran mielenterveysongelmaiseksi. Yksikin pieni asia niin kokee että hän on huono eikä mistään ole kiitetty, vaikka muuten olisin kiittänyt, huomioinut jne. Jotenkin sellainen olo, että epäilee myös, että pettäisin, jos olen ulkona likkaporukalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän aina ollut tuollainen? Jos kyllä niin paska tsägä miesvalinnan suhteen. Jos ei niin taitaa olla masentunut tai ahdistunut. Siinä tapauksessa hän tarvitsee itsetuntokohautuksen jota kylläkin on vaikeaa järjestää. Anna hänelle tilaa ja muista huolehtia itsestäsi.

Vierailija
2/5 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän aina ollut tuollainen? Jos kyllä niin paska tsägä miesvalinnan suhteen. Jos ei niin taitaa olla masentunut tai ahdistunut. Siinä tapauksessa hän tarvitsee itsetuntokohautuksen jota kylläkin on vaikeaa järjestää. Anna hänelle tilaa ja muista huolehtia itsestäsi.

On ollut. Omien sanojensa mukaan hänellä ei ole mitään ongelmaa vaan se on aina siinä mitä minä teen tai jätän tekemättä. Haluaisin selvittää riidat ja ymmärtää toista, mutta tuntuu kuin löisi päätä seinään.

Miten annetaan tilaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut. Omien sanojensa mukaan hänellä ei ole mitään ongelmaa vaan se on aina siinä mitä minä teen tai jätän tekemättä. Haluaisin selvittää riidat ja ymmärtää toista, mutta tuntuu kuin löisi päätä seinään.

Miten annetaan tilaa?

Ap

Samaa paskaa on luvassa koko lopun suhteenne ajanT:20 vuotta tapeltu ja jankattu samalla mallilla.

Vierailija
4/5 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ohjataan oikean ammattimaisen tuen ja avun piiriin ja pariin. Koettakoon sitten pärjätä siellä. Hetken aikaa varmaan jaksavat katsella. Sitten, Kelan kautta voi löytyä oikea tuki ja apu. Mut sekään ei vielä kaikkia ongelmia ratkaise

Sitten se voi jatkaa näyttelemistä ja valittamista vaikka täällä. Niin me aktiiviset nettailijat sitten koetetaan ymmärtää ja tukeaa ja auttaa ja soutaa ja huopaa, ja suopaa sitä suopaa

Vierailija
5/5 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten annetaan tilaa?

Ap

Tilan antaminen toimisi jos hän tietäisi miten pitää itsestään huolta ettei tarvitsisi kokea alemmuuskompleksia jota purkaa muihin. Tilan antaminen tässä tapauksessa tarkoittaa hänen päästämistä vapaaksi jotta hän voisi kasvaa aikuiseksi.