Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerron teille naurettavan jutun harjoittelijana olosta

Vierailija
05.02.2017 |

Olin harjoittelijana eräässä hoitoalan paikassa 6h/päivä, ilmaiseksi. Opettelin tekemään erilaisia töitä ja tein samoja hommia kuin vakityöntekijätkin. Kaikki meni hyvin mutta sitten heitä alkoi nyppimään, kun minulla loppui aikaisemmin työ kuin heillä, eli lähdin klo 14, kuten sopimuksessa luki. Sitten he alkoivat huomauttelemaan minulle, ettei minun tarvitsisi vielä klo 14 lähteä, kun bussi menee vasta 14.20, että lähden liian aikaisin ja ehtisin tehdä kyllä pidempäänkin hommia. Oikein pahalla päällä olivat, kun niin kehtasin lähteä. Kukaan ei huomioinut sitä, etten saa palkkaa edes. Siitä heräsikin kysymys, että miten idiootteja voivat ihmiset olla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kokkiharjoittelijana ravintolassa jonka omisti todella itserakas nainen.

Kun hain paikkaa niin hän kertoi miten pääsen laittamaan ruokaa ja hän itse tykkää tiskata. Se on hänelle kuulemma terapiaa. Noh harjoittelussa minä sitten lähinnä keräsin likaisia astioita ja tiskasin. Hän ei koko harjoittelun aikana käynyt tiskiterapiassa kertaakaan.

Harjoittelun lopuksi hän antoi umpisurkeat arvosanat.

Esimerkiksi täsmällisyydestä tuli arvosanaksi 2/5 koska olin myöhästynyt kerran 7 minuuttia.

Ammattitaidosta hän antoi 2,5/5 olin hiljainen niin hän ei kuulemma tiennyt olenko edes kiinnostunut alasta jne.

Lopuksi hän kiitti minua hyvästä työstä ja halusi kuulema palkita minut. Sain pussin rai ruohoa ja yhden pesuaine ilmaisnäyte pakkauksen

Vierailija
2/2 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kokkiharjoittelijana ravintolassa jonka omisti todella itserakas nainen.

Kun hain paikkaa niin hän kertoi miten pääsen laittamaan ruokaa ja hän itse tykkää tiskata. Se on hänelle kuulemma terapiaa. Noh harjoittelussa minä sitten lähinnä keräsin likaisia astioita ja tiskasin. Hän ei koko harjoittelun aikana käynyt tiskiterapiassa kertaakaan.

Harjoittelun lopuksi hän antoi umpisurkeat arvosanat.

Esimerkiksi täsmällisyydestä tuli arvosanaksi 2/5 koska olin myöhästynyt kerran 7 minuuttia.

Ammattitaidosta hän antoi 2,5/5 olin hiljainen niin hän ei kuulemma tiennyt olenko edes kiinnostunut alasta jne.

Lopuksi hän kiitti minua hyvästä työstä ja halusi kuulema palkita minut. Sain pussin rai ruohoa ja yhden pesuaine ilmaisnäyte pakkauksen

Huono harjoittelupaikka oli kyllä tuokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla